Oct 20, 2010

lagi tarikh hebat... 20.10.2010. perasan tak?

hari ni tak ada sesiapa pulak yang kahwin ye? mungkin sebab hari rabu. kalau sabtu, ahad ni dah berduyun-duyun ni pakat berkahwin secara berjemaah hari ni..... kan, kan? tak apalah tak ada majlis kahwin, tapi hari ini, ada bacaan yassin kat rumah mila. jumaat ni dia dah nak nikah. maka, nanti berkampunglah saya di sana...

kira ada majlis jugaklah kan, 20.10.2010 ni...kan?


cakap tahibulan:
entry kementot..>:)

5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sgt kementot la yong...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

perasan jerk..ingat nak tunang hari ni hahahhaaha dalam mimpi :p

~♥ iella ♥~ said...

perasan..dari bangun tido pg td lagi..
Tengok tarikh kt handphone yg perasan sgt tue..

Ingt nk wt majlis gak tp tak tau la majlis apa..hihi

http://fadthnwan.blogspot.com

Gee Jah Noor said...

kawan saya ada yang akad nikah arini...bln 11 nt baru majlis resepsi..

Peri PiA said...

tau xper,berebut2 mau 10 10 10,hak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)