Sep 2, 2010

terima kasih sebab berada di belakang saya! ;)

terima kasih daun strawberry, 
sila sokong lagi nanti saya bagi blackberry.

wahh, blackberry? banyaknya duit nak bagi blackberry... isk, jangan cepat hilang waras ye kawan-kawan, mana mahu saya hadiahkan blackberry yang gila canggih tu, yang saya nak bagi ialah buah blackberry tu pun kalau pokok blackberry yang saya tanam belakang rumah saya tu hidup subur aman damai.... (tipu, tipu)


saya tujukan ucapan khas ini buat kawan-kawan yang menyokong perniagaan saya... beli dengan tanpa paksaan (hakhak) dan menghebohkan dengan kerelaan. terutamanya si ceroi, selalu saja like-like saya punya update, meskipun dia lelaki tak boleh beli tudung kan...muahaahaha. begitu juga customer tetap saya, naniey izan, sofie nur, dan seorang lagi blogger cantik yang selalu memeriahkan pages soffya eshope tu, iaitu ernie khong. terima kasih juga sebab membeli dengan sis ya ernie...:)


disebabkan ada seorang blogger, mengomen berkata " kenapa asyik enrty sedih saja?" kan..jadi saya cerita sikit benda gembira ni ya... hari tu myelly ada membuka tapak di KHAR, UPSI sempena sambutan kemerdekaan dan program mencipta rekod membina logo 1 malaysia dengan botol terpakai tu.. memang canggih lah kan program tu dan tersohor sebab banyak wartawan-wartawan dari TV3, sinar, dan macam-macam lagilah datang buat liputan (tapi saya sangat tak ada kena mengena di situ okay?hu)







apa kaitannya program itu dengan saya, dengan kami? pasti ada kaitannya... iaitu dalam masa yang sama, myelly yang selalu saya ceritakan itu telah menjadi penaja program ini. selain penaja program, myelly juga telah menaja makanan untuk askar-askar PALAPES yang bertugas pada malam kemerdekaan itu... :) dan saya mysoffya adalah salah satu domain yang berada di bawah kumpulan myelly :) so, soffya eshope juga berada di sana untuk mempromosikan barang-barang jualan meskipun tidak sebesar kedai-kedai lain yang ada. tapi alhamdulillah, jualan tetap juga berjalan dengan baiknya untuk 4 malam itu. lagipun yang kami target ialah mempromosikan keahlian dan produk-produk dalam myelly :)








ketika di tapak juga kami telah membuka keahlian percuma kepada semua pelajar UPSI yang berminat dengan myelly meskipun myelly sekarang masih under constructions begitu juga dengan domain-domainnya yang lain. so, sesiapa yang berminat dengan keahlian percuma ini bolehlah tinggalkan komen/ mesej di FB saya ya, nanti saya terangkan...




percuma dan berbayar pasti ada bezanya kan... tapi setidak-tidaknya kamu masih mendapat benefit yang sewajarnya dari keahlian percuma ini...ya kawan-kawan?



ha..yang ni memperagakan koleksi shawl dari soffya|eshope.comel kan?



jadi, apa tunggu lagi..nak shopping tudung/shawl cantik boleh terjah soffya|eshope dan facebook soffya eshope. kalau nak beli jubah/blaus,baju muslimah, kemeja dan tie pun boleh... selamat membeli dengan senang hatinya.. (mana-mana kod dalam siri qirani boleh buat pre-order jika stok dah habis...)


pesan tahibulan:
alah membeli, menang memakai ye dak? eh tiba je ter'saya' pulak...kikiki


bebel tahibintang:
seronoknya cik bulan menjual yer....:D

8 comments:

MOFASAD said...

Upsi?

tak jumpa nizam sani?

Sheherazade said...

bestnya yunk
semoga kamu sukses,
ku mau jd seperti ni
bila la agaknya :(

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semoga berjaya...
:)

. said...

wah.hebat.

Fida Husain said...

salam . pertam kalinya fida ke sini . dah follow >.<

omey said...

cik bulan..sya juga ada d belakang kamu hiksss..
smoga nti leh jadi usahawan yg berjaya yep;)

.::WaNiE::. said...

gigih oo soffya !

Anonymous said...

nak tnye...inner cotton tuh jahet sendiri ae?pakai kain ape ae?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)