Sep 4, 2010

sedih wohh hari ni ;(

tak nak cakap apa-apa cuma nak bagitahu... aku ingin sekali merubah semua ini. ingin sekali berdikari, ingin sekali tidak meletakkan diri aku sebagai tanggung jawab orang lain... tak nak dah menyusahkan orang, tak nak dah..tapi bila ya itu akan terjadi...???


aku punyai banyak kelemahan dan kekurangan. tidak terkira banyaknya hingga menyebabkan aku terpaksa bergantung dengan orang lain. aku tak suka semua ni... sebab aku memang suka hidup berdikari, dan melakukakan segala-galanya mengikut jalan aku sendiri. tapi, apakan daya, kadang-kadang kemampuanku membataskan.


begitu juga dengan kesilapan yang berulang. kamu pasti marah kan kalau seseorang yang melakukan kesilapan yang sama berulang-ulang? sama juga denganku bila aku sering membuat kesilapan berulang-ulang yang akhirnya menyusahkan orang lain...


aku nak berubah. nak sangat... aku ingin membaiki kelemahan dan kekurangan ini... aku nak berubah.hanya pada Allah tempat aku memohon... kalian, ada nasihat untuk aku tak?


Pesan Tahitbintang:
jangan berputus asa ya cik bulan... terus berubah dan sentiasalah menjadi kuat. kata nak jaid iron lady?huhuhu


Cakap tahibulan:
shawl baru banyak dah beli...bila cik bulan nak update blogshop entah...

4 comments:

MOFASAD said...

berubah slow2 ok.

susah nak berubah dalam sekelip mata

naz said...

berubah lah bila rasa keikhlasan sudah sampai :)

Peri PiA said...

sayang,kamu senyap jer...

be strong ok,xoxo!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jadi diri snediri..
setiap manusia ade kelemahan...
itu jew...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)