Jul 6, 2010

Hari Terbuka CNI I : make over

Oleh sebab aku dan k.pah serta 5 lagi jemputan sebagai CNI beautition, maka kami dapat free makeover tu yang bernilai RM120. Orang lain yang datang pula dapat buat dengan harga RM60. make up punya make up, (konon bajet lawa), steady je aku duduk situ. tadah muka.



 [sesi makeover]


soalan:


awak nak cukur kening tak?
ohh taknak..


sikit pun taknak.
(geleng)


sini (tunjuk bahagian antara kening), buang sikit..
taknak...(senyum), saya belum kahwin oo...



ohh saya faham.saya ramai customer melayu..

(sengih)



fuhh, nasib. aku memang tak pernah cuit pun kening aku ni walau sehelai, sikit mahupun sedetik.hakhak. dulu masa nak bertunang, orang tu nak buat juga tapi bekas tunang aku cakap 'don't' dan mak aku sendiri pun cakap tak payah lagi.nanti kahwin baru buang sikit... ye, aku nak nampak lain masa hari bersejarah tu je nanti...


soalan lagi:

mata nak warna apa?
emm, ikut suka u lah...


awak suka colour apa? sebab tudung u macam-macam colour pun ada...
(hakhak.memang pun.colourfull okay.) okay, i dah selalu pakai pink and purple, so cuba bagi warna lain sikit (makeover kan..biarlah over.hakhak)


jadi, dia pilih hijau untuk aku.okay saja, sebab tudung pun ada warna tu. make up. pakai bulu mata (cess, macam apa dah... terjulur panjang)


siap. tengok cermin. ohh macam pelik je.rupa AVATAR pun ada dah. emm, layan saja...

[before]
[after]
lepas tu sesi photoshoot pula... bagaimana, next entry ye...:)



nota bulan :
nanti eh tengok aku punya gambar...jangan gelak okay? aku memang jarang make up mata dengan aye shadow, cukuplah guna eyeliner saja, sebab rasa jadi macam sepet mata. ye tak?

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

makin make up mesti makin cun...
;)

ardinihumaira said...

bestnya pia!

cik helena said...

saya suke mekap!

Sheherazade said...

cantik sgt,kalau ade situ kan best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)