Jul 6, 2010

Hari Terbuka CNI II : photoshoot

photoshoot



ni sesi tunjuk bakat terpendam dan sesi berlagak model. poyo je... bergambar kemain banyak, pakai itu ini, gaya itu ini, tapi lepas pilih satu je untuk cuci, kalau nak semua gambar tu add RM100. ala... lupakan sajalah. kalau banyak gambarnya okaylah juga.. ni ada dalam 10 keping je, RM100...



so, ni gambar sempat snap masa k.pah berphotoshoot, tapi lupa nak tutup flash tu jadi macam tu...




dan inilah hasilnya...:) k.pah pilih gambar dengan baju biasa saja.. sebab nampak gemuk katanya gambar dengan baju bulu-bulu tu...


 aku pun nak tayang k.pah punya...



aku punya? ngee... u utnggu enxt entry. takut kamu pengsan tengok aku...macam avatar ada, macam opera cina pun ada...hakhak.



nota bulan :
teringin nak berphotshoot lagi...teringin dimakeover lagi...lain kali nak pilih makeup pelik-pelik. pelik tak apa, jangan jelik, sudah. :)

5 comments:

Peri PiA said...

sayangggggg,cpt update,xsaba nk tgk kecantikkan mu

sI tEDI said...

wah wah wah!

posing sakan!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ade sesape nk ambik pic aku???
hehehehe...
;)

ardinihumaira said...

bestnya pia! best3! huhu dni teringin nak photoshot tau

suhaisweet said...

Anyway Nice..Visit mine if u free friend.. Bloody Day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)