Jul 12, 2010

kisah TOM ibarat kau pukul aku, aku pukul kau | tapi bukan kau raba aku, aku raba kau, hehh



lebih kurang macam tu lah kan, itupun kalaulah benar bagai dikata, bagai didakwa, bagai dilapor, bagai diulas, kan?


tapi kalau tak salah telinga aku ni mendengar, dan tak salah apa aku baca dan faham... mungkin kisah dia macam ni... semalam dalam melodi...Tom, lelaki tu (bekas kekasih@masih kekasih TOM) dan perempuan tu (isteri si lelaki tersebut) ada keluarkan statement yang menjatuhkan maruah atau mengaibkan keluarga si perempuan tu (isteri lelaki yang merupakan bekas kekasih tom@kekasih lagi, itu waAllahualam)...


mungkin sebab tu, keluarga si isteri tu nak jumpa dengan TOM dan berdasarkan berita dari Harian Metro, ia berlaku selepas keluarga si perempuan buat sidang media (hehh, macam artis dah....) selepas mendengar kenyataan TOM dalam rancangan hiburan (apa lagi, kalau bukan MELODI, kan?)


dan perbincangan antara keluarga si isteri itu... dengan TOM akhirnya tidak menampakkan jalan untuk pulih sebaliknya, semakin teruk bila ia dihiasi dengan adegan pukul memukul. siapa yang kena pukul? siapa lagi, kalau bukan si TOM.


macam-macam hal, kan....semakin panjang. sehinggakan isu sebenar... adakah benar si isteri kena pukul oleh si lelaki (suaminya/bekas kekasih TOM)??? dan adakah benar si TOM ber'sama' dengan si lelaki depan si isterinya selepas isterinya itu dipukul???



ha..itu pokok pangkal isunya..... sekarang, siapa nak jawab? habaq mai...


Notabulan:
eh, trafik aku pecah panggung lah pasal is TOM ni...apa kes? kau sibuk nak tahu, maka aku pun tulislah..hehe.


ini dari apa aku baca, dengar dan faham.kau mungkin ada yang kau tahu...kalau aku salah, betulkan eh!



[suka tak?]

5 comments:

ardinihumaira said...

alamak! hehe.. dni pun baru je pos mengenai tom ni tadi, pia.. kih3...


dni lom check lg pelawat dan keyword nuff dni.. tenet skang EDGE tah bape kbps.. pening layan loading page. huhu

reena said...

Tak faham citer TOM ni sebenarnya..Hmm..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku pon xpaham citer si tom nieh...
sket2 jew aku paham..
itu pon pening...
;)

.::WaNiE::. said...

huhuhu

lantak depa lah

tetiba

haha

The Poyo Me said...

one pic means a thousand words.
penyanyi dituduh aniaya isteri orang.
tapi bila penyanyi tu kena pukul, si isteri tu siap peluk penyanyi yang tersungkur sambil muka sedih.

hm....

fikir2 kan lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)