Jul 12, 2011

sebab nama dia SITI SALEHA :)


SITI SALEHA. umur baru 19 tahun okeh. adik kepada sam bunkface. :)


melekat kat mata aku wajah dia ni. dulu masa dia mula-mula berlakon dengan aaron dalam samarinda pukul 10.30 malam tu, cerita habil dan qabil tu, aku rasa tak lah minat sangat. tapi sejak dalam drama nora elena, aku semakin minat tengok dia.


apatah lagi, bila aku tahu nama dia SITI SALEHA. entah, aku suka sangat nama ketimuran macam ni. nak-nak dia kacukan, tapi nama melayu gila. macam lama-lama punya nama pulak tu. memang cun ah, nama dengan orangnya, kan?


cuba kalau nama dia apricot evans ke, almond ziegler ke, crayon sinclair ke, memang aku tak minat sangat lah. tapi sebab nama dia siti saleha, memang aku suka :)


boleh?





lagi gambar kat sini

4 comments:

Gimi said...

dy memang cantik...suka gigi dy...

Peri PiA said...

sama lah syg,suka name nya

ank kacukan name pure melayu

misznanarizal said...

masa tgok iklan enchaunter paris tu xperasan pon muka dia kan...hehehe

tomato said...

ouhh adek sam BF ke .. baru taw .. ngeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)