May 4, 2011

BOLA CINTA awak ♥

awak suke?

awak, kalau ada orang lukaka hati awak lagi.. awak ambik bola ni, awak campak kat muka dia ok!

walawehhhh :P



HAHA, awak kena tipu. ada ke orang belikan BOLA besar-besar macam tu untuk budak besar-besar-macam-saya-walaupun-saya-macam-budak-kecik? :P

13 comments:

AiDa AzRyN said...

ceh. huhu.. ;p

tomato said...

bak mai bola tu nak hempuk kat awak.. :P

alinac lover said...

bola tu best..suka!

Far8 budak baik said...

agak mengade
entry ni hahaha =p
nyampah..

zOeY zAu YaH said...

bola besar dari tuan pgg tu haha..saya siap follow.tq sbb mai blog saya.

soffya cik bulan said...

aida,
mmg ciiisss lah kan entry nihh. haha

soffya cik bulan said...

tomato,
grrrrr, nah awak :P

soffya cik bulan said...

alinac,
huu... best, bulih golek n godek :P

soffya cik bulan said...

far8,
hahahahaha
mmg nk suruh org nyampahhh, hahahaha

soffya cik bulan said...

zoey,
tq my dear...
:)
slm kenal ye :)

EJA said...

hye.eja dtg sini!suka purple ka?hihi

Amirrah Zawani said...

bola apakah?? tak dpt tgk gambar pun =_=

Peri PiA said...

hak2 :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)