Jun 25, 2011

SEPAH dan JOZAN awok menang!!!

semalam kan, tumpang TV orang ler tengok maharaja lawak. dah takde astro kan... sampai terlentok-lentok tertidur pulak sebabnya, badan penat wehh dari pepagi kat sekolah, sambil memikiorkan esok nak gi sukan sekolah, kena bangun pepagi buta kan...


persembahan SEPAH memang seperti yang dijangkakan. gempak, hebakk. aku dah gelak kemain. yang aku bengang, bab semanis kurma tu tak habis-habis. memang ustajah betul lah jawabnya. first round aku gelak, second round...aku tak tahu apa dah jadi, sebab aku dah banyak tutup mata dari bukak. ada gak ek macam ni?


lepas tu, yang aku dengar pulak ialah.... NABIL no. tiga, JOZAN no dua dan SEPAH johannn! tu jek... so, ni nak gi layan youtube kejap nak tengok performance dorang untuk round II. macam manalah ghopenya persembahan dorang tu...


p.s: team tari erobik kita (ruman TELANG=BIRU) dapat no 1. pecah rekod tradisi no 4 jek manjang...:) melayang lagi duit nak belanja budak 30 orang tu pasni...adehhh. keseluruhan, no 2 kalah 3 mata je dari rumah kenanga. :)

 eceeceeeeehhh


 baju team erobik kiteorang...so cute rite? :)


2 comments:

Aida Azryn said...

heee... suka sepah. :D

Peri PiA said...

comel,hehehe

YANG penting Nabil paling masyukkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)