Jun 18, 2011

Lawatan ke TV3

esok, kena bawak budak pergi lawatan ke TV3. sebenarnya, bukan aku yang kena pergi, tapi tiba-tiba kakak tu sorang ada hal, jadi aku gantikan. last minute punya kerja jugak ni. walawehh, kalau ikutkan hari sabtu macam ni memang malas nak buat kerja macam ni, tapi mikiorkan takde sesape yang nak bawakkan, aku kena tolong jugak. lagipun, seronok jugak kan? thanks kak hani :)


maybe dorang akan masuk jadi penonton untuk rakaman satu program raya TV3 nanti. so, dorag ssemua kena berbaju kurung lengkap macam raya dan cikgu dia ni pun sama jugaklah. adehhh, pakai kain batik bulih?


p.s: harap-harap jumpa elly iskandar. aku nak tayang kat zue. grrrr.

3 comments:

Peri PiA said...

wah,best nya

sugar2 kapas strawberry said...

tangkap gmba dgn abg pembaca berita ye kak..hehe

Aida Azryn said...

Kalau jmp ally iskandar tlg sampaikan salam aida kat beliau! hihi. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)