Jun 17, 2011

Hukum karma

aku ni tetap manusia biasa. aku tak sanggup nak buat jahat kat orang dan tak sanggup tengok orang susah sebab aku. aku serba-salah. biar hidup aku tunggang-langgang sekarang, tapi aku harap orang lain tak macam tu.


aku selalu takutkan hukum karma. aku tahu aku akan dapat balik apa yang aku buat hari ni. dunia ni kan bulat. tak hari ni, esok. tak esok lusa. sama-sama buat, sama-sama merasalah kan?


tapi jangan cakap aku yang bersalah dalam hal ni. sebab kalau kau kenal aku, kau akan tahu hati aku selembut mana. aku bila-bila masa je boleh mengalah kalau orang tak himpit bagai. sungguh.

1 comment:

sugar2 kapas strawberry said...

dulu kalau ckp pasal hukum karma..i mean sy sendiri yg ckp..then ada org ckp jgn pcya sgt bnda2 mcm ni.sbb mcm ikt agama hindu..wallahuallam.tp sy xdelah pcya sgt..just pnh dgr org ckp,ape yg kta buat kt org,one day adalah blsn utk kita nti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)