Jun 4, 2011

apa yang aku NAK sebenarnya?

apa yang aku nak sebenarnya? apa yang aku cari sebenarnya?
aku berkehendak... aku berimpian. tapi dalam masa yang sama aku tersepit antara persoalan prinsip dan kehendak tu. tersepit di antara perkara yang patut dan tak patut aku buat....

aku masih fikirkan tentang orang dan fikirkan tentang hati orang. tapi dalam masa yang sama, aku melalui ini dengan penuh kesakitan. aku berperang dengan macam-macam perasaan. akal dan hati saling bertanya dan saling berjawab.


benar, kata orang ikut hati mati, ikut rasa binasa. ikutkan akal pulak, macam dah tak dapat nak fikir dengan wajar tika ni. nak aku utamakan kehendak dan perasaan sendiri?


aku tahu, what goes around comes around. HUKUM KARMA namanya. dia sedang mengalami apa balasan atas kekejamannya satu tika dulu... dan adakah aku pun sama, sanggup untuk merasai pembalasan seperti itu satu masa nanti? damn. aku blur.



ya Allah, tunjukkanlah jalan. permudahkanlah perhitungan....


ambik kereta dan selamat balik ke kemaman. huhh, penat jalan-jalan KL semalaman. melayani aku, dia bekerja macam tak bekerja.


ahh berangan :S

dia dan BFF dapat berkawan baik. i likeee... katanya, dia hormat BFF aku tu sebab aku dan BFF aku tu dah lama kenal dan sangat kenal antara satu sama lain. dah macam family. Semalam...3.6.2011...berjalan bertiga, aku terasa seperti ada dua insan yang sedang memayungi aku :)

3 comments:

Anonymous said...

Masa itu..
Kurniaan Ilahi..
Untuk kita menikmatinya..
Hargai ia tiap ketika..
Agar kita tak kesal nanti..
~Fab~

sugar2 kapas strawberry said...

semoga hidup kita dipermudahkan :)

Belleza~ said...

cantik lah kak sofya pakai mcm ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)