Mar 13, 2011

[GAMBAR] Alhamdulillah, saya dah dapat adik ipar!

 nik & azie
akad nikah: 11.03.11
tempat: bdr seri bandi, kemaman


bila cuti sekolah ni ramai lah yang kahwin kan. so, tak ketinggalan jugak adik pia, azie dan tunangnya, nik. so, 11hb lepas, dorang pun selamat diijabkabulkan. pia terpaksa ambil cuti pada hari jumaat tu, sebab kat kl kan kerja. tapi kat pantai timur, jumaat lah hari cuti kami. lagipun hari jumaat kan penghulu segala hari..so lebih afdal lah nak buat majlis kan.....:)


biasalah, adik kahwin, kakak yang pening. itu ini. yang bab paling pening, kita ni nak pakai apa.  HA HA. over mak noksss. kekeke. last sekali, bedal pakai kurung ni... form yugari. memang selesa gila, patut pakai ni masa hantar menantu, tetapi, kaftan yang pia beli tu warna putih sangat, macam segan pulak nak pakai. macam pengantin lah pulak kan...so, pakai kurung ini dulu.... dengan shawl patchworks dari soffya eshope


ohh ye, kami dua beradik muka memang tak sama. kadang-kadang ada jugak orang cakap muka sama. tapi memang beza gaklah. sebab pia bulan gelap, dia bulan cerah. ada cakap pia ni macam peranakan.... ha ha. saja je nak cakap kita ni macam rani mukerjee kan..... hahahaha.:S

soalan lazim: haihh, kakak tu pulak bila lagi?

pakai lens candy sugar brown dari usagi online shop. silalah ushar ye :)
shawl tu pulak dari soffya eshope :)


jumaat ni, 18.3.2011 baru kenduri kahwinnya. hope tetamu yang dijemput dapat menghadirkan diri. insyaAllah hidangan dan layanan terbaik disediakan... semoga majlis nanti dapat berjalan lancar dengan restu-Nya. insyaAllah...



p/s:
gambar dari kamera cabuk n73 aje.sorry kalau gambar tak sedap mata memandang :S 


JOM JOIN HEARTBEAT! BERBALOI-BALOI. SANGAT CEPAT DAPAT INCOME!
BOLEH JUGA TEMPAH HADIAH MENARIK DI HEARTBEAT!
KLIK LINK KAT BAWAH OKEH :)




16 comments:

Amy Abdul Rahman said...

congrates! :)

sugar2 kapas strawberry said...

ehem2..akk bila plk?hehe

Peri PiA said...

tahniah

cik arnab said...

kak pia bila lagi? nampak gaya boleh demand dgn adik la xlama lagi ya..hehehe..tahniah kat adik kak pia ya

Qaseh Myshop said...

tahniah utk adik pia...smoga jodoh kekal hingga ke akhir hayat...amin:-)

zarifahmr said...

memang musim kawen la bulan ni ek huhu tahniah !! :))

nizamsani said...

Tahniah!

liyana said...

tahniah adik pia. ;)
sama la kita dgn adik pmpuan pun, sorang bulan terang, sorang bulan gelap, hehe

soffya cik bulan said...

amy,
he..thanks dear :)

soffya cik bulan said...

sugar2,
insy...dlm ms terdekat kalau jdh dh smp...

soffya cik bulan said...

PP,
tq cayam

soffya cik bulan said...

cik arnab,
insy...cuti2 sek kkegi...hehe
cik mri neh...lm x jupe..

soffya cik bulan said...

qaseh,
time kasih dear

soffya cik bulan said...

zarifah,
he...sbb skrg kn umo dh 23-27 kwnnyer semua.
ms terbaik utk kawen kan..:)

soffya cik bulan said...

nizam sani,
mekasihhh :)

soffya cik bulan said...

liyana.
dh ketentuan tuhan terima ajeler...
hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)