Apr 15, 2011

dia jumpa hantu. tapi bukan hantu kak limah la...

ni bukan pesen mak limah. pesen zomba pun bukam. (zomba, zomba, zombiiiii. marah pak jabit. :P). tapi pesen lain sikit. awak nak tengok? dia sempat ambik gambar sebab hantu-hantu ni suka berposing. hantu zaman moden lah katakan....



tapi lupa pulak apa ke jenisnya hantu ni yep? awok tak pernah jumpa pesen macam ni. macam AVATAR pun ado. macam apa yep??



NAHHHHH,!!!!


ERRR,,, tapi nak pesan, jangan pulak awak pengsan. yang ada darah tinggi, kencing manis, malaria, gi main jauh gi :L.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ha, tengok tu, hantu warna biru. comellah hantu, siap ada warna :P

eh tak, tak, itu watak dalam avatar kan? sebelah dia pulak?



dan yang ni pulak... hantu apa?


bukan hantu daaaaa.... Pirate lah. ehkau tak nampok yo kek mato dio, lukih tengkorak. ehkau cakap dio hantu, karang dio yang parang ehkau jadi hantu pulak. AHaha. cakap nogori tunggang langgang. maaf ye orang nogori.


tema dinner ni kartun dan animasi tak silap kite. yang perginya dia, encik M... annual dinner compony dia. dia pakai apa? pakai kemeja, pakai jeans. releksss je :P katanya nak pakai kostum spiderman, karang takkan nak pakai spender kat luar? tak ke niaya. nak jadi koboi, tetiba lupa beli pistol. tak jadi, tak jadi. tak bulih main tembak-tembak.


takpela, janji pergiiii. dan dinner tu baru je bermula. kite dah publish entry. sebab dia awal-awal dah MMS gambar siapa suruh kan... :P

2 comments:

liyana said...

mambang biru air laut ke yg 1st tu, hehehehhe

soffya cik bulan said...

liyana,
hehe. itu avatar rite...hehe
dia mng costum terbaik tuhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)