Feb 5, 2011

Sumbat hidung kau dengan PENGEPAM jamban tu nak?

perempuan kaki pukul. lelaki pulak bonzer.

M: hidung terrsumbat cik ya...
S: selesema tak elok lagi ek...?


M: aah, belum. ubat tu tak bagus sangat, nak kena cari yang lagi power...selalu kalau makan yang power tu sehari je dah okey
S: habis, kenapa tak beli yang selalu beli tu?


M: kedai tu tutup semalam cik ya...
S: okeh, hari ni gi beli. kalau tak elok jugak camane ye?


M: entah....adoiiii.... (sambil sedut-sedut hingus. nazak sangat lah konon-konon, sambil nak raih simpati)
S: okeh, kalau tak elok jugak, saya ambik pengepam jamban, pam kat hidung tu nak?


M: aku sumbat hidung kau balik, nak? bukan satu, dua sekaligus. nak?
S: (gelak, gelak)


eleh, time aku sakit, dia kenakan aku elok je... ni aku kenakan dia balik. kira aci lah kan?
ha, ada ke,  kalau demam, aku kata sejuk, nanti nak suruh dia panaskan air. dia cakap apa? ahh, boleh. nanti terus jirus atas kepala. senang, terus hilang sejuk. mana lagi kejam, aku ke dia? =P

3 comments:

A.s.t.i.n.a said...

errr romantiknya gurau senda kalian.. :|

tikuzza said...

haha...lawakla citer ni.....kejam tapi lucu....anyway da follow awk...jgn lupe follow saye k :)

Peri PiA said...

alololo,sweetnya

gado2 manja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)