Mar 3, 2011

a little thing :)

maybe for u not, maybe for them yes. tapi biasalah hidup ni, give and take itu perlu, right? same goes for me. kebengangan dalam hidup ni selalu berlaku. puas hati tak puas hati itu benda biasa. cuma yang luar biasanya, ialah bagaimana seseorang itu nak control semua rasa tu, ye dak?


cuma yang saya tahu, saya nak hidup dengan gembira. saya nak bercerita segalanya tentang hidup ni dengan gembira. sedih, marah tu tak perlu nak dihebohkan. yang penting, orang tengok saya gembira. gelak. ketawa. (eh, gelak ketawa tak sama ke?) dan saya suka dengan kehidupan yang saya lalui.


yang penting, jangan hidup menyusahkan dan menyakiti orang, itu aje. kan?


sebab tu saya malas nak tegur orang.. sebab kadang-kadang awak silap yang ni, maybe kawan silap yang lain. sebab kita bukan perfect right? kadang-kadnag bagi kita, kita dah buat betul, tapi orang tetap rasa salah. sama jugak dengan orang. tapi janganlah bila orang salah je, kita nak terus hentam orang, okeh?


we are not perfect. we just a human being. tapi belajar dari kesilapan itu penting. jangan hanya nak orang saja belajar dari kesilapan. kan?



Pssstt...
saya tak boleh orang tegur atau marah saya tiba-tiba atau keterlaluan perkara yang saya tak pernah buat, tapi terbuat sekali sebab mungkin terlupa atau alasan lain, sebab saya akan jadi runsing. sebab tu saya tak suka tegur silap orang jugak.....

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

belajar lah dari kesilapan...

Sheherazade said...

mari kita saling tegur menegur,hormat menghormati,syg menyanyang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)