Mar 3, 2011

lelaki dan perempuan. part I

kat jalan raya....


lelaki: dari jauh bagi signal. signal kanan nak masuk lorong kanan. sebelum belok, tengok dulu side mirror, dah okey, tak ada mat-mat rempit yang tak ingat peraturan jalan raya, baru belok. "saya mesti tengok dulu side mirror macam-macam mana pun baru belok"


perempuan: dah dekat nak belok baru bagi signal. lepas dah bagi signal tu kira dah boleh belok. tak kira lah ada mamat-mamat motor yang terlepas pandang signal dia tu..."yang dia kira, asal dia dah bagi signal, dia boleh belok lah"



-just ulang ayat encik M. betul ke korang? HE HE :S

4 comments:

Ery Farieha said...

yeke?
bukan lelaki ke yg mcm perempuan tu?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

depend la...
ade gak pompuan yg cermat...
tapi kebanyakkan mcm tue la...

soffya cik bulan said...

ery,
hu...entahlah..kite rs mcm tu gak :)

soffya cik bulan said...

ceroi,
betul gak tuhh
depends gk sbnrnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)