Feb 28, 2011

semalam aku beli jin

jin apa? jins samsuddin
eh tak, jintan putih.
HA HA


jin itu jeans. masa nak beli jeans kat sogo, dia kata, tunggu. beli kat wangsa walk. murah gila.
haihh, bukan levis harga mana-mana sama je kan...


tapi memang murah gila. aku gelenya nak pakai skinny. dia gelak. tak apa ah, skinny jeans tu akan bagi motibasi kat aku untuk kurus dengan jayanya. jadi sebab murah, aku rembat dua. satu straight cut dan satu skinny. tamak tak?


dalam cuak-cuak tu apesal harga dia murah sangat, beli jugak kan...hehe



ori ke tak ori nihhh?

update; bukan sale. memang butik tu jual murah. kata encik M, dari outlet-outlet yang mungkin kurang laku. butik ni kat wangsa walk. siapa pernah pergi? tapi banyak saiz 25 ke bawah, saiz 27 macam saya pakai agak kurang.

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nak ori cari butik yong...

Mawar Merah said...

Levis kalau buat sale mesti utk jualan penghabisan stok. kt cni pun ada bg discount.huhu. MM xdpt rembat sbb xde saiz, tp hubby beli dua.

liyana said...

sy skrg pun tgh giler dgn skinny jenas, even diri sendiri x beghape nk skinny. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)