Feb 9, 2011

ramai yang BENCI/TAK SUKA fasha sandha ke?

sekadar bereksprimentasi. apa yang saya tulis minggu-minggu lepas pasal artis, selalu menarik hati pembaca. means, kalau ada 3 entry pasal ayu raudhah kahwin, salah satu entry akan dapat komentar dan trafik juga menjunam naik. sama jugak bila tulis entry berantai pasal heliza helmi, tom my star LG...


tapi, bila tulis pasal fasha (entry pro fasha), macam orang tak suka baca je... tak suka fasha sandha eh awak semua?
habis, dah tak nak datang blog saya pun....huhuhu sob sob sob ;'(


ohh fasha, kau memang da boom, sampai blog aku pun kena boommm!



awak-awak, sila jawab =]

6 comments:

Cik Moon said...

bukan tak suka/benci.. tapi xminta... ngeee~ (^___^)

Nazz@Purple said...

dah muak kot cite dia..kat internet..kat mjlah de je cite dia..

Myaby said...

hihi

x minat la kt die. haha

ardinihumaira said...

tak suka pangai dia.. tapi dia lawa :D

linda ismail said...

saya mmg tak suka ngan fasha niyh. kurang. sejak dia rampas suami nora danish. huhuhu =.= tp kadang kadang tuh sebuk gak nak tahu pasal perkembangan dia. hehe. busybody lah katakan. :))

nurulfaridah said...

suke bace gossip2 :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)