Feb 8, 2011

aku tak reti nak ekpresikan perasaan aku kat blog!

walaupun aku tengah serabut gila-gila-gila. tapi, aku tak boleh nak zahirkan kat sini. kalau time dah tak sedih, baru boleh tulis balik. so, walaupun aku tengah serabut gila, tapi kenangan semalam, aku loretkan dengan penuh keseronokan.


aku sebenarnya bersyukur dengan sifat yang satu ni, iaitu aku jenis tak mudah nak alihkan kemarahan aku pada orang lain. malah, kalau aku moody ke, aku jugak tak pernah muntahkan perasaan tu kat orang lain. so, sama jugak bila aku marah, atau sedih apa ke... aku takkan mudah nak tunjukkan wajah tu kat orang lain.


pendek kata, aku bukan jenis yang marahkan nyamuk, kelambu dibakar. so, kalau korang baca blog aku seronokkk aje atau sedihh aje... ohh tu mungkin kisah yang sebelum ni dan time entry keluar tu aku dah tak sesronok atau sesedih itu... :)



Moral:
blog bukan tempat nak hamun orang, atau tempat nak cari gaduh T___T
sekadar berpesan-pesana, sebab mungkin diri jugak akan terlupa :)

2 comments:

liyana said...

suke entri ni :)

Peri PiA said...

pendam dulu..luah kemudian perasaan itu??btl tak pendapat hamba?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)