Feb 7, 2011

[GAMBAR] asyik giliran orang je, awak bila lagi? layannn....=,=

minggu ni saja, dah dua kali pergi kenduri kahwin sedara mara. itu yang minggu ni, yang tahun ini... yang tahun lepas punya, tahun lepas punya tahun lepas, tahun-tahun-tahun lepas, tahun-tahun-tahun lepas punya tahun lepas belum kira lagi. haihhh. bila pulak giliran awak?-soalan lazim. boleh pakai jawapan objektif tak? T____T


ala, tak tahu lagi... pergi je dulu majlis orang, ambik berkat, nanti tiba lah pulak giliran saya. haha, sendiri tanya sendiri jawab. nah, koleksi gambar main kawen-kawen. eh tak, gambar main-main kat kenduri kawen orang. hehh.


4 februari 2011 - sedara, ella. eh, saya shima. :P


29 januari 2011 - sepupu, linda


 
30 oktober 2010 - bff, ena


 
30 oktober 2010 - kawan sekelas, dahlea


23 oktober 2010 - bff, mila


 2010 - bff, sha


2010 - bff, mc rose


teheee.... tapi seronok ar pergi kenduri kahwin orang nihhh. terasa bahagia je... T____T. kan, kan?

4 comments:

Raji berkata said...

xpelah dpt tngkap gmbr dgn org kawen pun dh kre ok
hahaha nnti2 smpailah giliran ;D

liyana said...

alahai terasa nak kawen skrg jgk. hehehe

Belleza~ said...

akak bile lg??
jgn lupa jemput su jgk tau
hee

Peri PiA said...

Amin3....ore kelate kah? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)