Jun 15, 2010

Pernikahan Rose dan Shahmir...:) | Seorang Budak Itam Sudah Kahwin!


 Hari & tarikh : Sabtu, 5 Jun 2010
Tempat : Taman Reyhar, Bukit Kuang, Kemaman
Aturcara Majlis : 11.00-6.00 p.m

cantik pelamin kan...

beria-ia kalau pergi kenduri kahwin. :)

mesti test pelamin.hoho.ambil berkat...:P

antara kawan-kawan yang datang...UMIE, JUE, AYA & NAMIN


Sabtu dua minggu lepas, sempat pergi kenduri kahwin Rose. Walaupun jemputan dalam SMS je, tapi aku hargai juga. Aku tahu susah-susah dia cari kawan-kawan lama balik..dan sengaja aku tak relpy SMS dia. tuutt... tuuutt.. aku muncul je depan mata. terkejut kawan tu. Lepas tu, apa lagi, gelak lah! gelak dan gelak...


Rose... memang style dia dah, 'bolok serok' kata orang Terengganu. aku ingat dah berubah... yelah, dah lama gila tak jumpa ni. tu pun kira nasib baik saja dapat cari rumah baru dia di Bukit kuang.


Rose ni dulu kami selalu cakap kami kembar. Erm, rupa tak sama? ahh, memang tak sama pun... tapi warna kulit memang sama kan? (tapi dia lagi gelap dari aku.. .tapi rajin guna produk itu ini...macam-macam. tapi aku tak berani nak mencuba. aku sayang originality aku...mahal ni warna ni, ni...mana nak dapat, kan?hohoho).


Lebih-lebih lagi, dalam kumpulan kami, hanya aku dengan Rose saja budak hitam. yang lain, semua budak putih. komang-komang pun sawo-sawo matang :) Jadi, sebab tu lah kami pernah gelarkan kumpulan ni 'black & white team'. Cess, tak boleh blah betul! Macam lagu Micheal Jackson pula, kan? Tapi nama tu tukar kepada team 'khembexs'. Kenapa? Ni pun Rose punya angkara juga... terbitkan idea gila dia.


Nak cerita, banyak sangat kenangan nak selak kan. letih pula nak membaca. Jadi, layan gambar saja lah yang aku cilok dari facebook ummi ummaira dan facebook aku sendiri. ada masa, kita sembang panjang-panjang lagi... :)

datang-datang tu dah habis majlis dan dia dah nak tukar pakai baju biasa dah...

masa tunggu Rose tukar baju semula..


maka dah siap kami pun bergambar sampai lebam...
tapi Rose pakai macam itu saja sebab dah malas nak pakai semula...seksi kan?huhuhu... 
(tapi dia memang seksi pun...hehe)



cik bulan:

aku suka pergi kenduri kahwin..kenapa? nanti aku cerita eh. Isnin baru ni sempat pergi kenduri SHA & MADI..nanti aku post gambar eh..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)