Dec 19, 2010

Pergi Spa TANAMERA sebab dapat warming massage & facial muka FREE. Mana nak dapat kan yang free-free??



Ni sesiapa yang duduk kemasek ni atau yang selalu pergi MesraMall, tahu spa yang aku maksudkan. memang Tanamera ni ada branch kat mana-mana, tapi yang aku pergi ni kat kemasek tu je. Sebab pernah beli barang kat situ kerana dipromote oleh leader dia, yang jugak budak kampung aku, si marina tu.


cuba kat tengok yang kedua dari depan tu, itulah marina. glamour jugak kau ek? hak hak
gambar: tanamera


So, dorang jemput untuk try pakej ni yang dibuat oleh budak baru. aku pergi dengan mila lah kan. barang free kena kongsi, jangan makan sorang-sorang. tak elok =P  budak tu baru habis training. kira dua dalam satu. dorang nak test budak baru, so dorang guna kulit muka dan tubuh badan aku. hak hak. apa nak kisah, janji FREE.


Actually, ni first time merasa pengalaman ni. sebelum ni hahh, ambik taruk je sendiri je scrub ke lulur ke, gosok lah sendiri. geli tak geli, sendiri empunya cerita. ni bila orang yang bautkan, haihhhh, segan pun ada. tapi layaannnn. sebab budak tu pun budak baru, agak kasar sedikit di situ ya. kata marina, biasa, budak baru. ye aku pun faham tu.


Gambar tak sempat nak snap masa kat dalam. lepas dah siap, beli barang yang adik aku pesan dan minum air herba yang enak tu, sempatlah kejap posing. nahh, inilah TANAMERA branch kat kemasek. Kata marina, next year, bakal buka satu lagi kat bandar kemaman pulak. yang ni marina yang guide. hu, senang dalam hati dengar. boleh mintak treatment free lagi?


SPA tanamera mesra mall, kemasek
gambar: tanamera


 asal free je, sengeh sampai telinga


 menilik sabun badan dan sabun muka yang adik aku kirim. satu RM15, nak beli?


 apasal macam aku pulak yang adik? teka umur dia berapa?
mesti mengamuk marina baca statement aku nihhh.  HAK HAK HAK


cool babe! marina dah besar-besar ni sopan pulak. haihhhh. dulu dia jaguh terjun longkang ;P


bila nak kahwin nanti, elok sangat pergi spa ni. sekarang ni buat saja sendiri. beli barang sendiri dan buat sendiri kan jimat, ye dak? apapun terima kasih banyak-banyak marina ye, sebab bagi aku pengalaman free nihh. hilang demam aku padahal masa tu duk batuk-batuk lagi, dan sok sek hungus. hakhak.


malam tu,balik tidur tak sedar diri. kata adik, haiihhh, dah pergi spa, urut situ, urut sini, pun macam orang nak mati lagi? ;P



pesan tahibulan:
ada sesiapa nak belanja buat treatment free macam gini lagi ke? angkat baju cepat!

7 comments:

LINA JALIL said...

heee..macam best je..eh..cik soffya org ganu rupanye..hopefully dapat jumpa cik soffya cantik ni..mana tahu terserempak kat mesramall..hehehe

kak ina kl said...

jauh lah pulak nak gi ke situ.teringat susan lanksaster kata
orang putih ker..orang hitam ker..orang biru ker kita orang malaysia kan.

mamawana said...

Best tu. Mama pernah urut releks masa Tanamera wat promotion kat KL Convention Centre. Relax nyer...

Gee Jah Noor said...

bestnye pergi wat massage n facial.. =D

pia, tengok entry ini. http://giegurl.blogspot.com/2010/12/berdating-dengan-cik-epal-gonjeng.html

ada nama anda juga.. :P

Cik Puan iLa said...

bestnye wt treatment...

salam perkenalan..cik ila dtg dr innit.. :)

Sheherazade said...

manja kan diri

sherry said...

bestnya dapat free:D good pics

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)