Dec 18, 2010

Kenapa adik putih, kakak hitam? makcik nak makan pelempang ek makcik?

elok-elok makan nasik, hari ni makan kuih lompang, nak? HAK HAK, tak adalah. saya ni budak sopan santun, tertib dan seangkatan dengannya. haruslah saya senyum, sengih-sengih macam kerang busuk. kerang pun tak ada busuk macam ni tau.


nasib baik lepas tu makcik cakap pulak, alah, hitam pun cantik, hitam manis. hak hak. lagi rasa nak cium makcik pulak. makcik kata lagi, iyelah, pelik jugak, kenapa adik putih kakak gelap sikiiittt... kata makcik lagi. teratur ayat makcik. menusuk ke tulang sumsum. grrr.


dia beranak bulan cerah makcik. KEH KEH, gelak pulak makcik. he, tak adalah makcik, kita ikut ayah kita, dia ikut mak. jawab budak hitam. budak putih, sengih je. alah banggalah tu. tak apa, tak apa. hehh :P


 alahai...dari kecik lagi aku ni hitam. sampai besar, tak luntur warna aku ni. pakai clorox boleh?

 budak hitam vs budak putih


dah besar-besar pun sama. boleh hantar kedai kereta, tukar cat tak?

pakai baju warna sama pun tetap boleh beza :P


dari jauh pun dah memancar putih dia. hehh



dah dewasa, dia masih putih, aku masih hitam. benci, ini tidak adil! =P


Lagi kisah lucu budak hitam dan budak putih di sini:

keep reading ya!

7 comments:

Amy Abdul Rahman said...

haha takpe aa hitam manis la :)

princeduyong said...

hitam ke putih ke...janji manis.. :)

kelhome said...

aahh..comel ape hitam manis? putih sgt pun dop comel..

eiysya zasya's said...

isk.. mmg menusuk kalbu.. tp orait apa.. seni dalam gambar.. hehe~


p/s: Belajar teknik photoshop..

Ena said...

salam..

kalo sy pulak.. org akan cakap ni anak sapa?? huh!! mencikk??? beza sangatkan?? pdhal yg bertanya tu sedara mara suku sakat walaupun jauh mauh.. ishhh!!

tu la kan.. ada org suka menilai tanpa memikirkan sensitiviti org lain.. mrmm

sugar2 kapas strawberry said...

kalau dulu terasa gak bila org ckp muka kita gelap.skang ni cm..x kesah la.bsyukur je.lagipon kita kn manis kn kak?hehehehehhe

Peri PiA said...

bersyukur..kamu manis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)