Dec 26, 2010

[GAMBAR!] Cara pakai shawl pelik lagi aneh HELIZA HELMI. Korang sure tergelak punya.

korang dah tengok kan, gaya ija kita bertudung berfesyen bagai tuhh. cantik-cantik, cute miut semua ha. dah memang tuan badan cantik gila, pakai apa pun sedap je mata memandang. dalam cantik-cantik tu dan dalam banyak-banyak gaya, yang bawah ni paling kreatif.


bukan dah kreatif je, inovatif, efektif dan mektif segala lagilah. tabik spring lah kat ija sebab cipta gaya bebas macam nihh =P hakhak, tak pernah-pernah dibuat orang nihh. btw, awak tetap cute macam-macam mana pun ija, sebab tu buat apa pun tetap menjadik, tetap cunn. kalau aneh pun apa ada hal, tetap lawa jugak. chill XD
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V




yang ni pulak ija cakap fesyen terbaru....vbetul lah ija, memang terbaru. hakhak, lawak lah ija ni.ija kata takde kerja time ni. macam-macma idea datang.



kah kah kah

apasal lah awak ni comel dan kelakar sangat ija oiiii? xoxo =D. 

ohh ye, lagi-lagi fesyen ija bertudung yang cun siot buat kau tak keruan tu di sini:




10 comments:

alinac lover said...

hehehe aneh ~

NuR 'aQiLaH said...

hatoii.
org kalo dah lawa,cantek,cun kan
pakai ape pon nampak comey. grr
huuuuuuu

Pendekar Berkuda said...

hehehe..memang heliza helimi ni sangat comel...dah la cinonet...lagi lah bertambah comel...haha...

athirah said...

orang cantik pakai cena pun tetap cantik... oh jelesnya saya...

ardinihumaira said...

dia pakai cmana pun comey :)

sicomot-comel said...

hai cik sofya..:)

kak ija tu mmg natural beauty..

lilit ape2 pown tetap menarik..

=)

Cz Aina said...

dah mcm org arab yg pakai serban tu,.
but so cute..
haahhaha..

Peri PiA said...

agak2 kalau ku ikut gaya dia...kiut tak?hak2 :P

*lalaluna bella* said...

mmg si heliza nih chantek..;)
sme cm kamoo gak pya..comey..;)

Ummi AmnaAmzar said...

minat heliza ke? ummi pun minat gak..heliza ni agak kelakar kannn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)