Dec 27, 2010

Masa zaman Universiti dulu, ex-boyfriend & geng-geng dia panggil aku, PIASEPFIA. hehh, benci tapi rindu wehhh!

 PIASEPFIA?...keh keh keh-
semester IV


hak hak. aku paling ingat, bila satu masa...aku bangun dari kerusi pergi kat meja lecture pergi beli buku (buku tu ada tiga je dan orang yang berminat nak beli salah tiganya adalah aku, si pelajar yang konon-konon rajin baca buku, hehh), dia dan geng jerit...


pia sepfia, pia sepfia! (ala orang pergi konsert indie, then jerit noh, noh!. hakhak)
cess, malu aku dowh....(sejak bila tulis dowh dowh ni.. hakhak). and the whole class pay attention kat aku dan aku rasa macam aku baru menang anugerah bintang popular time tu.


kalau kau duk kat tempat aku pun kan, pasti kau rasa macam malu gila kena bahan macam tu. rasa nak segera berlari masuk bawah meja. hehhh. dah lah aku masa tu mamcm zaman ayu-ayu layu gitu kan...


tapi masa tu kita orang kawan aje... kawan? tapi macam dia tu selalu kutuk aku je. macam musuh lah pulak. dari mula-mula kenal lagi, dari mula-mula minggu orientasi lagi. dari situ, dia dah mula bahan aku, dah mula curi-curi no telefon dan main misscall misscalll (macam budak baru nak up lah kan? HAK HAK) dan gelarkan aku cikgu safi (padahal, orang panggil aku pia je... saja je kan?)


eiii, banyak lagi lah. aku rasa macam nak tulis-tulis je kat sini. ohh ini bukan puppy love...okeh? dan kalau ingat balik memeri tu semua, nak menitis air mata aku. rinddu siottt.... kelakar pulak tak payah nak cakap. sebab dia yang paling banyak bahan aku, dan dialah jugak couple aku masa semester III. dan bila orang tanya,


"ehh W, macam mana mu boleh kapel dengan safi? bukan ke mu yang paling banyak bahan dia?"
jawab W "hehhh, biasalah... benci tapi mahu."

hakhak. rasa nak bukak cerita lama sekarang jugak je........grrr...=P


tau dia tu siapa? dia itulah lelaki itu.... yang tak ada taman dalam hati, tapi yang pernah mengopek udang untuk aku, yang pernah meninggalkan bola kerana aku, yang pernah cakap ohh tak, saya mana pernah bagi kad  raya kat awek! 






UPSian, Budak-budak Pendidikan Bahasa Melayu, batch 2006-2010...

dalam ni ada saya...ada dia...=]


kenapa piasepfia? to be continue...

6 comments:

Zulfahmi Abidin said...

har har har.ko rindu sebenarnyer nie.

Atiqah Adnan said...

zaman belajar memang seronok kan..
hehe baru mengenal cinta dan sahabat..

amry said...

banyak gak kes macam ni, gaduh-gaduh pas tu bercouple...semua tu kenangan indah kan?? :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kenangan terindah...

Aina Rieqa said...

huhuhuhuhuhu..
so sweet...
pun prnh lalui bnd yg same..
mmg poyo rse wktu tu..
beriye kenekn org, upenye de hati..kehkehekeh..

Sheherazade said...

terusik ku membacanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)