Jul 5, 2010

trafik tak jam semalam tapi pengomen masih setia dan jeritan di kotak masih bergema

itu tandanya, blog masih ada yang sudi baca. sudi singgah mengarut sepatah dua, dan sudi baca entry meskipun sepintas lalu...terima kasih. semalam tinggalkan blog... jauh. dari jam 12 malam hingga 5 petang ini. 17 jam away. lihat nuffnang, lihat analitik.



memang kalau dikira dengan trafik 141 unique tu dah cukup bermakna sangat dengan hari ahad, away, tiada blogwalking mahupun ping blog. buat pengunjung setia, terima kasih banyak-banyak. berbeza hari bekerja macam hari ni kan... tadi aku balik je buka-buka ada 99 unique hingga jam 5.00 petang, walhal tiada sebarang entry mahupun blogwalking... mungkin sempat kejar 200 unique menjelang malam...kan?



kalau hari ahad. jenuh. sabtu dengan 6 entry, blogwalking dan ping blog pun hanya mencatatkan 194 unique sahaja. ye hujung minggu kan? sukar untuk mantain trafik kerana yang dipejabat dah dirumah. yang bercuti akan keluar dan yang di rumah, baik melayan suami dan anak-anak...kan? dan hari ini...aku kembali ke tugas rutin kita sebagai blogger, update blog dan mengunjung blog.



so, sesiapa nak adakan sesi lawatn muhibbah tu.. sila angkat kain, nak? (hakhak)



cik bulan,


semalam, masa open day... meriah gila. tahu, kartun apa ada semalam? artis mana berhibur semalam? nak tahu tunggu entry seterusnya...:) chill! eh kamu, ada sesiapa datang tak semalam? rebat baucer pembelian masih di tangan..


[suka, kan?]

6 comments:

Sheherazade said...

ade vaucher?hak3 :P

maaf xdtg dtg beri sokongan padamu :(

Azman Roslan said...

best la ada peminat setia blog, adakah blog aku ada peminat? huhuh


azman roslan telah datang ke blog ini

.::WaNiE::. said...

huhuhu benci tengok traffic weekend

sugar2 kapas strawberry said...

cik bulan sorry lama xdtg.bru dapat charger baru sbb charger lappy yg lama rosak.plus2 plk bru masuk sem bru.. ;)

ardinihumaira said...

hehe.. dni punya traffic kalo tak maintain, jatuh. tu je. nak kata naik minggu ni tak ado.. sebab tak blog walking ke blog lain. asik masuk blog yang difollow saja. ni bokbeng punya pasal. huhu.. nak rejam bokbeng. grrr

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

traffic???
ape itu???
hehehe...
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)