Jul 4, 2010

siapakah myelly?

semalam, mungkin dari entry ni, orang akan tertanya-tanya apakah itu myelly? baik, myelly adalah sebuah syarikat bernama myelly dot com (M) sdn bhd dan beroperasi sepenuhnya di atas talian dan juga bukan atas talian. memandangkan portal myelly belum siap sepenuhnya, aku rasa tak wajar aku menyebarkan domainnya di sini. tunggu entry akan datang ye... :)  tapi sedikit barangnya telah aku sisipkan dalamy soffya|eshope.



sebab ia syarikat baru, tu yang buat aku agak sibuk sekarang. apatah lagi, myelly yang baru nak bertatih, perlu macam-macam... ye, aku harus menolong sebab mysoffya anak myelly...kalau ibu tak beranak dulu, macam mana nak buat anak kan? tapi dari anaklah, jadi ibu, kan? (konon-konon macam soalan, ayam dengan telur mana ada dulu tu....).



quotation harga, perjanjian, terms & conditions, itu semua perlu disiapakn segera, website sendiri lagi. aduhh, banyak kerja... tapi masih sempat tidur lewat buat entry, kan? logo pun asyik bertukar ganti sebab tidak menepati kehendak pemilik myelly.  (itu lagi kena fikir, walaupun ada syarikat yang diupah untuk buat tu...)




(logo lama myelly)



macam aku cakap sebelum ni, aku gigih belajar membina website untuk jadi salah satu tenaga pengajar di myelly dan web designernya. jadi, perkembangannya sekarang, aku dah dapat satu job untuk membina website. ini adalah kerja join venture antara aku dan seorang lagi web designer, sebab kami sama-sama baru. apapun, aku harap dapat membuat yang terbaik... sebab produk yang cuba dipasarkan ialah produk dari batu gunung berapi, dan agak bercirikan Islam.



emm, kalau kau nak berniaga (tak ada barang pun tak apa. penghantaran pihak kami yang buat, cuma perlu ada website/blog) atau nak website niaga, belajar buat website, nak sistem mesej hebahan (DMS) atau apa sahaja, inform safia/soffya cik bulan okay? - penerangannya di next entry, ye?



doakan aku... untuk kerjaya sampingan selain berniaga dan bakal guru. borang posting kan baru saja isi, insyAllah kalau ada rezeki aku ditemuduga bulan 7 nanti, dan konvoksyen, insyaAllah bulan 12.10 nanti. kawan, support aku!





cik bulan:

nanti aku perkenalkan ownwe myelly. yang pasti, bukan akulah pemilik myelly. fuhh, nak buat portal myelly, tu telan ribu riban kau, tapi aku cuma pemilik mysoffya.

dengan myelly and group, kau tak perlu lagi keluar untuk berbelanja kawan.. barang rumah, barang dapur, pakaian, cadar, pinggan mangkuk, anak patung,  buah strawberry...semua ada!



[like dan hebahkan tentang myelly, ye?]

3 comments:

ardinihumaira said...

kagum ah sama pia! ^___^ semoga berjaya dalam semua bidang yg diceburi tau..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jom2, jom hebah2...
;)

Sheherazade said...

sayangggg nak belajar buat website,tp ongkos nya berapa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)