Jul 14, 2010

pelamin anganku musnah!-erm, memang dah musnah dah pun!

ingat lagi lagu azie, pelamin anganku musnah?lagu ni tak adalah kena mengena sangat pun dengan aku..cuma tajuknya sangat bertepatanlah. tiba-tiba semalam nak nyanyi lagu ni, cari kat youtube, ala-ala berkaraoke dengan kak elly lepas buat senamrobik. sedih bhai....ia tak adalah kena dengan aku pun, tapi kisah pelamin anganku musnah tu.... kena batang hidung sendiri (hakhak. gelak jahat untuk diri sendiri)


kalau tak ingat, nak lirik, refresh sikit....


Masih lagi tidak terlewat
Untuk aku ucap tahniah
Di atas kehadirannya
Menggantikan aku

Pastinya oh hidupmu
Akan lebih bermakna
Dan aku usah kau kenang
Walau kita pernah berkasihan

Maafkan diriku ini
Kerna tidak hadirkan diri
Di sewaktu hari
Persandinganmu

Adakah kau ingin lihat
Air mata ini berguguran
Puaslah hatimu kini
Memainkan perasaanku selama ini


( korus )
Masihkah dengan janjimu
Apapun jadi akulah pilihanmu
Engkau sanggup hapusi cinta yang lalu
Ku angankan pelamin indah untuk kita berdua singgah
Sayangnya... Semua musnah

Kau buat malamku jadi gerhana
Dan hidupku tiada maknanya
Hanya bernyawa namun tak bermaya

Terkadang aku merasa menyesal
Kerna telah sehabis daya
Aku cinta dirimu kasih
Akhirnya aku sendiri
Tersisih...

Bisa sungguh luka ini
Walau tak berdarah...

 

*************************************


actually, aku suka nyanyi lagu ni...kalau pergi karaoke, memang suka pilih lagu ni. pertama kali aku pergi nyanyi dengan encik M pun, aku nyanyi lagu ni... hakhak, dia gelak. dia sound...


"sudah-sudahlah tu...memang dah musnah dah pun..."


aku gelak. cess, perli aku konon.... dah kau tu, berapa kali musnah dah?hakhak. eh aku tak ada cakap kat dia pun macam tu. gila kau, mahu taknya makan pelempang laju-laju karang.



pergi nyanyi lagi, pilih lagu tu lagi... pergi nyanyi lagi, pilih lagu tu lagi...lagi dan lagi, sampai terkancing gigi dah tarik part korus.hakhak. kawan-kawan aku pun dah muak gamaknya... kalau kawan-kawan aku, maka bertambah-tambahlah nasi tambah encik M.


"tengok kawan kau ni. lagu tangkap leleh...ish ish ish.... dah musnah tu cukup-cukuplah...sabar ye kome..."


jap, jap, lap air mata jap. (hehh, drama!)



Notabulan:
Aku memang feeling habis dengar lagu ni.... jiwang karat ke?


(copy lirik lagu di SINI)

9 comments:

Peri PiA said...

pelamin baru yg jauh lebih indah menanti..Amin

xoxo

ardinihumaira said...

dni sukalagu ni...


dni ada satu sikap yang pelik.. dni tak akan suka mana2 lagu begitu sahaja.. hanya lagu yang dni boleh bayangkan apa lagu tu maksudkan betul2 baru dni leh nyanyi lagu tu... sebab tu sebelum ni tak ado dni kisah ngan lagu shahir AF. tak masuk dalam kepala otak... sebab dengar lagu mohd mentor kali pertama pun dah masuk dalam kepala, maka terus menerus suka.. hehehee....


p/s: suka bayangkan diri jadi penyanyi. miaahahahahah

FyZa said...

adeh..algu memori nie..klu nyanyi + kena dgn kdaan org 2 mst feling abes ar..haha..layannnn!

liyana said...

jiwang itu perlu..agagaga

xazryx said...

uikk .nape ni ?

sI tEDI said...

lagu ni syahdu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang layan lagu nieh...
;)

Belleza~ said...

su pn ske lgu ni jugak

.::WaNiE::. said...

ohoi lagu ni layan la

time skolah2 dulu

kekekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)