Jul 14, 2010

tom mystarz LG punya pasal, trafik pecah panggung beberapa hari ini | keyword itu menjadi

lihat trafik ini... ini trafik paling tinggi aku pernah capai...


 [tertinggi:284 unique, 998 views]



dan lihat trafik ini pula... percubaan aku bermain dengan keyword itu menjadi...hakhak



[trafik dari 8-13 julai 2010]


hari tu trafik tertinggi hanya capai 284 unique dengan 998 views.. tu pun sebab enam entry dan satu hari, tapi hari ahad, 11 julai ni dah pecah rekod lagi dengan 308 unique satu hari. itu hari ahad... kisah TOM tak berapa gempar lagi. aku ada tiga entry saja hari tu, pasal TOM pukul isteri kekasih?, gadis melayu melampau terlampau seksi (seksa) dan entry konsert GAZA oleh IKIM dan Rabbani.


sudahnya, keesokkan hari, 12 Julai 2010, fuhh, aku chek tengok, 300 lebih unique hanya pada jam 5.00 petang. fuhh, dasyat penangan keyword TOM mystarz LG.... sebab aku hanya hasilkan satu entry saja pagi tu.



Chek keyword, hahh, memang sah. aku hanya ada satu entry dari tadi.. tapi trafik pecah panggung sebab kau, TOM. jadi, apa kata terbitkan lagi entry pasal TOM kan? jadi, aku bekerja keras hasilkan entry demi entry pasal TOM untuk menjamu mata yang berminat... walaupun post dalam masa yang berselang beberapa minit sebab aku nak orang betul-betul dapat apa yang dia cari di blog aku, pasal TOM tu.



sudahnya, hampir dua belas malam, aku chek lagi, tengok unique pecah panggung, 4 ratus lebih dengan views 1400 lebih... wow, terperanjat mak dik.... biar betul? yess, percubaan menjadi... keesokkannya pula? cuba teka apa jadi.....





Notabulan:
cerita artis ni memang orang cari..tak payahlah nak nafikan... tapi jangan mengambil kesempatan atas kesempitan orang melainkan dia sendiri yang ingin mendedahkan....

kawan, nanti aku berkongsi bagaimana nak bermain dengan keyword a.k.a SEO ni...

5 comments:

fiD said...

wah! banyak! tahniah!

ardinihumaira said...

wahh.. tom dah berikan sumbangan untuk pia.. baik pia jangan kutuk dia. hehehe

.::WaNiE::. said...

rajin kamu :P

Call me, Eyka said...

hehhh, ajar la pasal teknik SEO. eyka masih tak paham... :(

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tahniah..
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)