Jul 12, 2010

bukan bom atom. tapi TOM MYSTARZ LG bikin blog meledak!

tengok ni... tak pernah-pernah jadi dalam lipatan sejarah blog aku macam ni. gara-gara TOM and jerry, maka ia terjadi dan terjadi..hakhak. eh bukan, TOM mystarz LG.


jam 10.30 a.m
lepas publish entry ini

jam 12.40 pm

jam 3.00 pm

jam 5:30 p.m


bayangkan, aku hanya ada satu entry je dari pagi tadi sampai sekarang. biasa, mahu 4 entry dah time macam-macam ni, tu pun trafik baru je 120 kot. tapi, pagi tadi aku buka jam 10 lebih, dah 100 lepas tu jam 12.40 dah 176 dan sekali lagi aku tengok jam 2:50 dah 223. ajaib. dengan satu entry saja tapi sebab hot story, kisah TOM punya pasal, kecoh satu malaysia, dengan blog-blog aku sekali ikut kecoh.



entry yang aku keluarkan semalam niat hati nak bersihkan nama Tom, tapi tadi peri pia cakap lain pula....ishh dah tengok harian metro? mana satu betul ni?




Notabulan:
Apapun, terima kasih TOM. bila lagi nak masak tomyam dan keluar cerita main kejar-kejar dengan jerry? hakhak.


[suka tak?]

2 comments:

Sheherazade said...

kasian melihat kaum sejenis kita dikasari sebegitu :'(

salah atau tidak,dia tak patut diperlakukkan sebegitu!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

truk kene tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)