Apr 4, 2010

contest specticular specky

contest ini anjuran cik paro dari miloicekwa1119.blogspot.
boleh klik gambar untuk ke dimensi lain.



dengan tekadnya, saya mengumumkan bahawa saya mahu lawan en.hans...ada berani?huhu. tidak semudah-mudahnya en.hans akan menang tanpa bertanding atau lebih tepat lagi menang tempat pertama tanpa persaingan dariku.jika ia mempertaruhkan sekeping gambar dengan spek mata ajaib, ku pertaruhkan gambar dengan macam-macam spek mata pula.bukan saja yang ajaib, yang aneh dan tak berapa eneh pun ada. yang cun kelihatan seperti angelina jolie pun ada.hoho.








spek-spek ni semua bukan dari bulan.ada kecil, ada besar.boleh pilih mana satu berkenan lepastu carilah kat mana-mana up town ke, TAR ke, bazar ke..rm10 satu.beli dua percuma empat.kehkehkeh.atau longgok...beli 5 rm30.gambar ini mana dapat, ku godeh-godeh FS jumpa gambar lama. masa KHAT fair.18 tahun yang lalu tak silap saya lah....



rasanya syarat-syarat kelayakan dah saya penuhi.maka, silalah tuan penganjur nilaikan dan chek jika-jika saya ada buat kesilapan.mana tahu, saya ada main cara kotor ke...tak pasal-pasal dapat kad merah dan direject untuk beraksi di padang.hehh




okay, kalian jika berminat sila serbu blog cik paro untuk tengok undeng-undeng nya okay?kalau tak ada spek mata nak bergambar, spek muka pun takpa.asal spek (ku ingat kalau gambar ini belum cukup okay, ku nak pinjam spek mata murid kat sekolah lusa.hoho...mungkin keskemaan boleh dijelaskan melalui pemakaian spek begitu)




p/s:en hans, saja nak mempopularkan kamu di sini dan up trafic.mana tahu ada yang berminat nak tengok spek mata ajaib kamu tu, kan?


p/s/s:cik paro, pemenang tempat pertama dan kedua antara ku dan en hans saja, okay?(hahahahahah..ku nak gelak guling-guling.kamu, sila jangan muntah)

7 comments:

penaberkala said...

fuh, cik bulan pun dah join
xleh jadi ni
kena join gak la nampak gayanya utk merebut tempat ke-3,hak3

soffya cik bulan said...

penaberkala,
apa lagi..meh ler kite..kite rebut, okay?
tp kamu cop tmpt ketiga dah lah ehh...hehe

ardinihumaira said...

goodluck! :)

Anonymous said...

lawa2..ada chance ni nk klhkan hans..
heheheh..
terpulang pada pengadil la yer..

NeenaAnuar said...

wah cam best jerk contest nie... hehehe... good luck to you dear! ;)

Sheherazade said...

gmbr2 kesayangan ku jua :)

aleng said...

oh mesti la mau join. mau kalahkan hans jugak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)