Dec 16, 2011

Aduyai !!!

Susah lah menulis kat belog sekarang , sebab asyik orang salah faham . lepas tu, banyak pulak yang perasan. ingat, entry sekian-sekian dituju untuk dia tu, dia ni. atau untuk dirinya sendiri . haha .


kadang - kadang, kita menulis untuk belog kita, untuk audiens. melahirkan apa yang kita rasa dan cerita tentang kita .tapi ada pulak yang perasan, kita menulis untuk sakitkan hati dia. hahai . kalau nak sakitkan, tak payah tuju-tuju, tak payah nak kias-kias. terus tulis direct. atau terus face to face, kasi bukti terus. kasi gambar yang sedap-sedap sikit mata melihat. kalau nak sakitkan laa ...


tapi kita bukan macam tu . kita tak suka usik hidup/cari orang, tapi kalau orang yang asyik ganggu hidup kita/cari kita, ada la ... kan ??


#bila kita ada bf/gf/tunang/laki/bini ... jangan marah orang lain kalau dia curang/cari lain . tapi marah dia tu ... ada faham ???  tak guna kita nak caci maki/sakit hati dengan orang, sebabnya, sikap kita tu hanya akan berpihak kepada pasangan kita dan mem'benar'kan pasangan kita, untuk menjadi lagi besar kepala . betul ...

1 comment:

Peri PiA said...

ory tu ek?

saba yunk,pedulik kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)