Jul 10, 2011

SEKSI tak saya lepas mandi?


 masih lagi kesejukan. bulu tak kering betul lagi ha.


aku memang sakit mata kalau tengok dorang ni comot. so, tadi aku mandikan lagi... kasi bau sedap harum sikit. nak cium pun lalu sikit. ni tak, hilang selera menengoknya... lepas tu dorang tayang aksi seksi depan kamera. comel kan??


mms gambar ni kat adik. tanya adik, dik dorang lepas mandi... comel tak? adik ipar aku yang jawab, urm, tak berapa comel macam tuan dia jugak... ekekeke. amboii sedap mulut kau ek?


lepas tu adik pulak sms, cakap, kak anak meow tu kecik lagi. mana boleh mandi lagi. karang kembung perut dia. ye ke? amboiii, kucing pun ada kembung perut jugak ke??


boleh dia sms aku balik... ye lah... hehe, sian ke anak meow tu dapat tuan macam kak. haha. 
cess, derhaka tau adik sms ahkak macam tu... hehe.


IKLAN:
kat blogshop ada update sikit. lama gila tak update nihh. pi jenguk :)

SOFFYA ESHOPE


(Model: Syuhada)

3 comments:

Peri PiA said...

tomei nya

lala shaheila said...

rajinnya mandi kucing.. :)

deqyalalink in-situ said...

tomeynye kucen dyee...i pun ada 13 ekor.9 still kecik2 camii hehe.. pon suke mandikan kucen2 tuuu !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)