Jul 19, 2011

kucing saya hilang. macam tak logik.



1# anak kucing saya... badan dan nyawa :) mereka dah dengan saya  genap 2 minggu | 2# susu..botol susu... pembasuh boto susu... frieskies... syampu kucing...wet tissue..tissue... semua masih ada. sedih sob sob sob ;(


bila saya up entry tu pagi semalam... tentang ia dah berakhir... maka, petang itu, balik dari sekolah, kucing tu pun dah tiada. bila difikir-fikir, macam pelik tapi benar. sebab, hari tu masa kami bergaduh besar, mereka jugak bergaduh besar. sedangkan masih kecik, tapi yang hitam itu macam marah benar dengan si putih. tanpa sebab apa yang pasti.


dan bila saya benar-benar mengakhirkan segala, dengan tetiba mereka bedua terus hilang. tanpa ada jejak, tanpa ada berita. langsung tiada. petanda apakah ini...? menangis saya macam budak kecil pun tak dapat mengembalikan mereka balik. frust.


ye, putih stand for him, dan hitam stand for me. putih perangai buruk sikit, macam dia. hitam selalu cool macam saya. tapi satu hari masa marah, dia macam menggila. juga macam saya. ohh, sekian cerita kucing saya.

satu-satu benda yang saya suka, saya sayang pergi. hilang.
adakah tuhan sedang menggantikan ia dengan yang lain?  dengan sesuatu yang baru? 

nak tidur. tadi kursus sukan... penat main olahraga, bola sepak, bola takraw, bola keranjang, bola baling segala... esok ada lagi 5 game nak main. haihh. satu muris satu sukan. so cikgu kena terror (tahu) semua sukan lah kiranya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)