Jun 21, 2011

Tak dapat jumpa ally iskandar, dapat jumpa FITRI YAHYA pun jadilah :P

ahh, hari tu konon-konon berangan dapat jumpa elly iskandar lah kan, sebab niat nak buat zue bengang berapi-berapi. sekali, hampehhh., itulah, orang cakap, kalau niat buruk, kat dunia terus dapat cash tak nanti akhirat kan...haha, padan muka untuk diri sendiri. :P


takpelah abang fitri, jumpa awak pun okey what... smile :)



amik kau. sebesar-besar alam aku tempek sini :P


p/s: aku tak tau betul tak aku eja nama dia ha...aku rasa dia penerbit rancangan tu kot

3 comments:

My Name is Mar said...

Nama dia Fedtri Yahya:)

suriani sakura said...

best ye dpt jmp fitri... selalu tgk kat tv je

Peri PiA said...

dah jd suami org dah
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)