Jun 9, 2011

Puas hati

entah kenapa, malam ni (pagi dah kot...), aku rasa begitu cukup-cukup puas hati. apa yang aku nak tahu, apa yang aku nak buat, perlu buat, aku rasa dah terbuat kot. aku rasa dah settle kot. aku rasa lah.... aku rasa its over. dah kalau dia yang tak reti buat keputusan, biar aku jek yang buat.kan?


cumanya... aku nakkan jawapan atas apa yang bersarang dalam kepala aku. entah kenapa, aku rasa lega... rasa macam hahhh, ini yang aku nak tahu. hahhh, itulah yang aku tunggu sangat. dan aku berjaya mendapatkan jawapan malam ini selepas berpenat lelah bersoal siasat.


dah namanya perempuan kan... sebab tu ada lelaki pernah cakap, perempuan ni nampaknya je lembut, tapi kadang-kadang keras, sangat keras dari batu atau kelembutan perempuan bisa melemahkan... kelembutan perempuan bisa mengalahkan....


betul ah tu. dan aku rasa, cukup dah kot aku faham keadaan orang. cukup-cukuplah...aku diperbodohkan atas sebab alasan tu. dari dulu pun dalam hubungan apa pun. waima dalam persahabatan pun... sebab aku faham, ohh dia tu tak boleh, sakit gini gitu, jadi dia tak boleh buat itu ini. takpe, biar saya yang buat (padahal sebenarnya kerek lebih) atau eh ex-girlfriend saya tu hotak tak betul, biar saya pergi pujuk dia dulu ye.. karang dia buat yang pelik-pelik lagi susah...  (kita yang percaya dan kesian sangat takut apa-apa yang pelik jadi, takpe, pergilah... padahal dia sebenarnya pergi pujuk ex-girlfriend dia tu untuk balik dengan dia). waterpark semua ni kan der?


baiklah, aku mengalah. dan aku berharap, Allah merestui langkah ini dan memberi aku kekuatan. aku tahu, orang yang teraniya akan selalu mendapat pertolongan Allah.... insyaAllah. amin.


Update di soffya eshope!

lagi warna menarik untuk tudung denim FEENA


dan shawl vintage


dan macam-macam update lagi di SOFFYA ESHOPE!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)