Jun 1, 2011

[GAMBAR] Kenduri kahwin EZA&HAFIZ dan LYNN&YUSOFF

kenduri eza kan... memang persis raja ah. dah kuning kemain kan. haku pun nak pakai kuning memang tak ah kan, so aku jahit ah baju oren. baju aku memang selalu masuk tema kalau gi kenduri kahwin kawan.

orang kata, menghargai dan meraikan... kan? so, hujung cuti nanti aku ada kenduri biru dan pink. so, insyaAllah baju pink aku dah sediakan, baju biru baru nak cari. insyaAllah ada jugak baju warna tu...:)


so layan gambar.. macam aku cakap dalam entry ini... aku pergi dua kenduri kahwin kat kuantan kan. so, inilah gambar-gambarnya....


MAJLIS RESEPSI EZA & HAFIZ
29 Mei 2011
kg Atong, Panching,Kuantan.





1# Pasangan pengantin yang cute dan comel | 2# Mak buyung yang macam ibu beranak 5 dah sekarang. haha | 3/4# awek bajet ayu lettew (wehh gambar cari makan nihh :P)






5# close up | 6# adik duk godek C7 eza. gambar no 4 tu diambil via C7 eza tu | 7# itulah mak eza, aku panggil maksu. sporting baikkk punya. | 8# bapak eza, pak nuar. yang ni lagi gila-gila punya kepala. asik nak bahan aku jek.





9# my BFF. seingat aku aku kawan dengan dia 12 tahun, tak pernah sekali pun kami gaduh/masam muka.| 10# gambar masa mula-mula sampai. apesal aku nampak gemuk pulek? | 11# eiiii, gambar gedik before balik.


MAJLIS RESEPSI LYNN&YUSOFF
29 Mei 2011
Kg. Kolek, Kuantan




1# yah (adik ipar kak elly), kak elly, aku dan adik. muat-muat kerusi besau tu yep? | 2# sampai-sampai kan dah petang, dia dah gerak nak gi outdoor. tengah jalan pun boleh. | 3# lawa giler make up dia kan?




4# Mesti nak kena test jugak pelamin orang. first time pergi kenduri jumpa kerusi pesen gini. kesian kan? | 5#  Budak ni cakap, kakak cantek, mintak otograf bulih? :P | 6# Pelamin anganku musnah :P



7# Anak dare bergambar memang macam ni... T___T | 8# Close up. haihh kakak, muda 10 tahun nampak?


tengok aje. kutuk kemudian :P

2 comments:

Aida Azryn said...

selamat pengantin baru! ^^

Sheherazade said...

ku dah jarang bergmbr dgn pengantin

kamu ctk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)