Jun 23, 2010

novel sex cikgu ayu. kau ada?


 23.06.2010


kalau ada bagi pinjam aku.... aku nak tempek kat blog aku ni. dah dia duk cari sangat. eh bang, apasal lah itu yang kau cari, bang? aku buat cerita diari cikgu cerita pasal zaman praktikum di sekolah, buat entry pasal kasyah dan ayu, alih-alih kau cari  novel sex cikgu ayu pula. apapun, terima kasih sebab kau sumbangkan trafik untuk blog aku, tapi kalau dari jalan yang benar, tak apa lah juga. nanti ada yang cakap, aku ajak ke jalan yang mungkar, bro!



apapun tak sia-sia aku buat entry pasal cawan dunia seposen dua, pasal SMK hillcrest, pasal scha dan awal, pasal azrinaz azhar, dan paling tak rugi ialah tentang fesyen bertudung....boleh lihat sendiri ini. sebab itu aku dah cakap, keyword itu penting untuk trafik!



keyword 23.06.2010 sehingga jam 2 petang



mari kita tengok sampai malam nanti, apa pula yang mereka cari wokeh? kat mana nak tengok keyword, boleh baca tutorial ini ya kawan!



cik bulan:

aku suka kongsi pasal keyword-keyword ni sebab mungkin boleh bagi ilham kat orang lain pula. manalah tahu, ada yang nak buat novel sex cikgu ayu lepas ni.hak hak.kalau buat, bagitahu aku. kalau dah ada, pun bagitahu juga. hak hak.

11 comments:

5zal said...

hohohoho,klu le ade novel tue,gerenti laku gile lah..kalah novel lagenda budak setan..

soffya cik bulan said...

faizal,
betul tu..kalau ada..semua pergi beli.hak hak

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahaha...
pembeli novel sure xbtol semua nye...
;)

soffya cik bulan said...

meniti senja,
itulah pasal...kalau aku carilah citer bermoral sikit.cess

Anonymous said...

mmg x mnhn yg buat keyword itu!

myQza said...

saya x de buku ni harap maap!!

Sheherazade said...

suke ambil tahu,baru tahu

Cik Akma said...

takde takdeeee. kitee tak bace novell tuuu*inesennn*

cik helena said...

ahahah kalau pasal seks memang laju org search!

ardinihumaira said...

unhh unhhh budak2 tak cukup umo ni keje cari benda tu je dia.. lepuk ngan kapak baru tahu.. hehe

Admin said...

huhu..
tekezut den..
baru je nk wt blog sal cgu ayu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)