Jun 24, 2010

tips tulis entry - tarikh pun menjadi!

kalau kau tak ada sangat nak tulis apa.... tulis tarikh-tarikh penting pun tak apa. contoh, pasal cawan dunia kan, tulislah setiap hari dengan tarikh tu, dan apa sikit-sikit yang berlaku tentangnya...tak percaya? aku tulis pasal keyword hari-hari apa dengan tarikhnya saja macam ini pun, orang cari tarikh tu, dapatlah blog aku.



macam hari ni, aku tulis keyword 23.06.10 hingga 2 p.m tadi pasal novel sex cikgu ayu, sudahnya orang cari pasal 23.06.2010 dapatlah blog aku, kan? apa lagi? bai, mesti mahu bijak main keyword, tak rugi, okay?



keyword 23.06.2010 sehingga jam 11:53 pm



cik bulan:

ingat, keyword itu penting... kalau makin banyak orang cari dapat blog kau, maka ia menunjukkan makin tinggi kepentingan blog kau dan itu salah satu sebab untuk peningkatan Pagerank blog kau, okay?

4 comments:

Uruchimaru @ kf said...

adunai pagerank? tak terkejar cik bulan huhuhu..

aibaks said...

aibaks da cube.. tapi lum bape nak jadi lagi..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hehehe...
keyword2...
;)

sugar2 kapas strawberry said...

keyword sy yg laku smpai skang adlh pasal pinggul besar.ahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)