Nov 15, 2010

cik bulan dapat posting kat KL. eh, KL tu kat mana?

hehh, kole lumpur ek? teheee... pura-pura, macam tak kenallah kan. apapun, seperti yang aku harapkan, yang seperti aku doakan siang dan malam, dapat macam yang aku nak, selangor atau perak. tapi, selangor tu besar... dalam hati, nak yang agak ke bandar, sebab aku punya misi dan visi sendiri. kelang ke, shah alam ke...


tapi, dapat KL. he, KL... bandar terus. gembira, walau sedikit cuak. sesunggguhnya Allah itu maha mengetahui. hanya dia tahu rahsia di sebalik yang terjadi ini. walau apapun rahsia itu, aku  mengharapkan yang terbaik. untuk kerjaya dan juga perjalanan hidup serta pengusahaan ini. insyaAllah...


cuba menghubngi JPN KL tetapi tak berjawab. so tunggu jelah, dapat area mana, sekolah mana... kalau dapat SMK hillcrest pun okay jugak, tapi nak ke hillcrest terima aku nihh? hohoho. tak pun, dapat mana-mana kat area selayang, gombak, setapak ke...kira okay jelah....


pesan tahibulan:
eceh, tiba je penulisan berubah tone...hakhak

10 comments:

fezaL Mohd said...

semoga berjaya :)

Peri PiA said...

terima kasih Allah!!

gembira utk kamu :)

CahayaAzureen said...

Ehek , cikgu nak lagi ke mengajar kat sini ?

zarifahmr said...

wahh lepas ni kena panggil cikgu bulan lah. ehh, cikgu pia. hehehe
selamat bertugas ye cikgu. hehehe

ordinary89art said...

tahniah..leh la kita date..huhu

Gee Jah Noor said...

waaaaa tahniah..nt kte leh jmp kt kl..(padahal dok langkawi)..ahak2..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tahniah n selamat berjaya....

budak cekelat said...

posting kali neh ramai dapat KL kan.ade junior pun posting KL.ud luck mengajar nanti.seronotnye berada di KL.:)

Anonymous said...

dodge homelink buick recall skylark 2001 lincoln towncar cd player capital one auto finance payment online car muscle premium sale

Anonymous said...

73487.....9378

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)