May 24, 2011

NERA AF9 yang HOTTT!!!!

cukup hot?


weeeee... dah lama agaknya kat blog ni tak cakap pasal artis-artis HOT MELETOPP kan? so, kali ni dalam segmen sembang-sembang atau dalam bahasa kasarnya mengumpat artis hot, aku rasa nak cakap pasal NERA AF9.


bila sebut nera, mesti korang dah dapat bayangkan kemanjaan serta liuk lentok tubuh badannya kan? bukan aje atas stage, tapi dalam diari akademi tu sendiri... (gaya cakap, macam selalu tengok TV. ha ha)


tapi memang betul ah, masa  tengok nera nanyi lagu gelora asmara tu, aku ternganga kejap. tak tahu mana nak fokus, suara ke, lagu ke, aksi dia. memang dasyatt.... bulih buat lelaki tak lari mata ah kalau tengok gaya dia perform lagu tu. bak kata hattan lah....

“Awak punya liuk lentuk tu tak menggoda saya, sebab awak nyanyi keluar masuk, keluar masuk. “Tone” sedap. Kalau ada “dinner” saya panggil awak tapi kalau “vocal” saya tak nak panggil awak. Kalau nak buat lelaki-lelaki meleleh air liur tengok awak saya panggillah. Fikirlah.”

gaya  kumpulan k-pop 'gula-gula' jugak ah style dia. cuma pakaian senonoh sikit... aku minat gak ah kat nera ni, so, harap dia pergi dengan bakat nyanyian dia, bukan dengan benda-benda macam tu. walau hakikatnya, nera ni seorang naib juara untuk Miss Earth-Water Sabah 2010 dan memang terer menggayakan aksi seksi depan kamera....


tak caya, tengok aksi-aksi Nera kat bawah ni...





nak lagi, sila jenguk sini

4 comments:

Liyana said...

perghhh! mmg daring giler gmbr die.. suke gak tgk die ni, natural beauty kut

isabelle said...

takde la hot sgt. hot sbb bahang neraka kot. bahahahaha

Sheherazade said...

panazzzzz

info said...

link dah bertukar...

Nera AF9 Dalam Gaya Seksi Bikini, Mengodaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)