Jan 14, 2011

Cikgu suka warna MERAH ek?


HA HA. Aku pun tak faham kenapa tiba-tiba aku jadi suka warna garang macam merah, oren semua tu. tiba je kan. tapi, yang aku tahu, bila nampak merah aje, teruja. mungkin sejak terlibat dengan cni kot. bagi aku, itu warna keberanian, warna semangat. aku rasa macam berdiri tegak je bila pakai merah. eceh, sebab selalu jalan macam goyang kan kalau pakai bukan merah. hiperbola!


sebab tu aku pernah teringin bila kahwin nanti, tema warna merah hitam. tapi, yang bestnya, bestfriends aku pun sama, telah berimpian yang sama! so sweet rite? tapi dia jalan dulu, dia cop dulu lah kan. tapi ada ada hal ye dak kalau nanti aku nak warna tu jugak kan? tapi masa dia kahwin, aku pun sama naik. merah makngah hari tu....  ha ha ha



dan hari ni pergi sekolah pakai baju kurung tu balik. rasa lama je tak pakai kan... eh, ada student perasan. pelajar india. dia bertanya, cikgu suka warna merah ek? ermmmm (senyum). kenapa? dia jawab, he, tak adalah cikgu, saya macam perasan cikgu selalu pakai merah.


ye, minggu lepas aku ada pakai sepasang baju merah dan syiria hitam + inner merah hitam.
hari ni, merah hitam dan tudung pun merah hitam :)

 baju tadi dengan tudung ini ;)

Psssttt...
merah mata hitamku. haha T____T

p/s: blog pun nak merah je kan?

7 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

heheh.. merah cantik ^^ yuyu kalau pakai merah, nampak garang

░♥si lampu neon♥░ said...

hangatt dengan kemerahan nye tuhh =)


ENTRI MANTAP & MELETOZZ :
# Awek Leggings Ketat Seksi #
# Sikap Cuai Bawa Padah !#
# Teks Ucapan Paling Sempoi !#

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

merah itam memang layan...

A.S.T.I.N.A said...

uik... maner satu pengantin nehh...?
:) sangat sesuai merahhh....

ardinihumaira said...

;) merah itu menawan

liyana said...

merah itu passion! hehe

Cz Aina said...

sangat sumell n santek..like..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)