Aug 14, 2010

puasa kan? nak raya kan? mari sini.

grrrr...tajuk tak nak alah kan. dia memang selalu lebih dari orang tajuk dia.okay, tak nak cerita pangjang, kalau cerita panjang, nanti kena atas dahi kamu, dengan dahi aku-aku sekali. maka, kita teruskan ke agenda kita yang seterusnya tanpa menoleh kiri mahupun kanan.


eh sebelum tu, nak buat confirmation (sebut:pengesahan), pasal bulan-bulan puasa ini lah kan...meskipun lepas ni ada lagi 27 hari nak raya, tapi kita kan selalu lebih sudu dari kuah, ye dak?? (arahan:yang di bawah ini baca dalam nada dan loghat seperti yang sepatutnya ya...)

  • puasa selamat lagi ke tidak yop? yang kome rajin bebenau nak raya.
  • baju raya dah standby berapa pasang? kalau adik ekau yang darjah 3 yerrr...
  • mu kelik mano rayo taun ni.hok ngaji jauh-jauh meme takyoh pening, meme dio kelik kapung dio.hok berlaki bini jah, meta lagi gak baloh abih baling pingge ngamuk, ngaju nok suruh balik kapung masing-masing.
  • lahabau betul... (eh, nak cakap melaka tak reti lah..??grrrr..)
  • orang ganu wak gape raye ning? hok nege kopok lekor, buleh getel kopok cepak-cepak, banyok-banyok, kekgi ramai orang key el balik raya kok nun dia pakat beli nok wak balik key el...

entah...apa aku melalut malam-malam puasa ke-4 ini pun tak tahu tapi yang pasti, seperti tahun-tahun lepas aku masih menjadi anak dagang, berpuasa di perantaun meskipun aku dah tak lagi bergelar pelajar universiti (eh arwah atuk aku dulu sebut, dabasiti.he...rinduuuu atuk...). tugasan, kehendak dan cita-cita masih memaksa aku berada di sini..eceh, ayat tak nak kalah kau...


eh nantilah, entry seterusnya aku bercerita peribadi lagi ye.ni aku cuma nak ajak kau orang tengok ni untuk raya... kalau tak nak buat raya pun tak ada hal, untuk hari-hari puasa pun boleh... tapi untuk raya, mana tahu kau belum ada kan...lihat sini;


 inner satu warna...dah ada? kalau tak ada lagi, klik sini...:
 

(RM7 sahaja)

atau

(RM5 sahaja)


  
INNER LYCRA COTTON
(RM7 sahaja)


 inner 3/4 tone...
boleh lihat di facebook saya

shawl yang cantik-cantik, untuk belit sana sini, dah ada...? kalau tak ada, tengok sini ha...:]


 shawl pelangi

shawl chiffon dan cotton

 plain shawl

dan shawl harmoni gred A ini..sangat cantik babe...

 
milikilah ia sebab senang nak digayakan, dengan inner atau tanpa inner...
macam ini...

tanpa inner (tapi itu shawl gred B agak jarang)

dengan inner (shawl harmoni gred A)

ha, dah puas cuci mata? kalau nak kasi lagi terang dan clean and clear (sebut: bersih dan jelas), maka silalah berkunjung ke blogshop teman ni iaitu soffya|eshope ataupun mukabuku/facebook. jika berminat, PM saja inbox aku tu ataupun isi borang kat blog ya gadis-gadis cantik sekalian...


ohh itu saja. kamu? ohh lelaki... tiada peruntukkan di entry ini, kecuali jika terasa ingin membeli untuk para gadis, kekasih hati, tunang/isteri tersayang, serta bonda tercinta...maka, berlama-lamalah di sini dan facebook teman ya...


okay, moga berjumpa lagi....:] bergembiralah membeli dan tak belah-belah dengan cik bulan ya...:]



Notabulan:
macam lain bila buat entry macam ini..grrr..(aku makin jarang sebut hakhak kan.kenapa eh?grrrr..). asyik grrr je, rasa macam harimau pun ada, ye, hari mau kena lempang. hakhak.

Notabintang:
away for two days....yuhuhuuuuuu

4 comments:

NAZ said...

i nak try lah pakai inner dgn shawl tu haha selamat berpuasa

sugar2 kapas strawberry said...

kak bulan inner yg boleh buat muncung tu ape eh nama dia??yg xdela melekat kat kita punyer dahi tuh..ad x???kaler hitam..if ad contact me at my shoutbox or fb ya :)

Mrs. Q! said...

shawl lawa-lawa
teringin nk rembat inner 1
nnt i ler u noe k dear ;D

Sheherazade said...

sayanggg org nak shawl nett n love2 tu..huk2..nakkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)