Jul 2, 2010

button like facebook | ikuti langkah ini kalau nak memasangnya

aku dah ada button like weh. tengok ni ha...




aku nak gembar-gemburkan ni.hakhak (hehh, ingat orang lain hairan?). baik, yang tidak hairan, teruskan ketidakhairanan anda, dan pada yang hairan dan teringin nak buat juga, boleh lihat sini, aku nak berkongsi



(sebab memang sudah ditakdirkan sejak azali lagi aku dilahirkan suka berkongsi apa-apa yang aku tahu (kongsi laki tak weh. itu tak termasuk, okay? tapi sebab payung emas tu, akan dipertimbangkanlah. tapi walau pertimbangkan pun, mungkin akan melayang juga flying kick atau dalam bahasa jepunnya, pinggan mangkuk aka pisau lipat.hakhak. kelaut aku ni, babab sebab dah pukul 2:28 a.m)



jadi, bagi melupuskan kemusykilan yang bersarang... (sebab hari tu aku ada bubuh button like tu, tapi penat wehh, mana tak aku ikut manual punya di facebook, sekali buat entry, sekali letak, tidak tempah maut namanya tu?), jadi cara yang aku jumpa ni memang sungguh mudah ibarat sekali menarik nafas tak batuk-batuk sahaja (kenapa ni kelaut, melalut sungguh). cara itu adalah seperti yang ditunjukkan oleh bro anarm - sila singgah sini sebab banyak sangat tips.



okay, selamat mencuba...:)



cik bulan:


ingat ada tutorial di sini ye.. ye, memang ada pun asalnya, tapi bila dah diautopublishkan dan ditengok semula, ia hilang separuh. entah... sebab aku macam biasa, aku akan kreditkan tutorial itu kepada blog yang mengajar aku. tapi tak tahulah..jadi tak ada lah sangat kredit...debit adalah..hakhak  (mood aku hilang. bengang. penat saja buat...)




[kalau suka, klik button like, ye untuk berkongsi di facebook. terima kasih :)]

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

berkongsi kan bagus...
;)

Sheherazade said...

hak3,bgs cekgu :P

mane sticky2 tu

ardinihumaira said...

pia... banyaknya tips... nanti dni try buat button tu ;)

Amy Abdul Rahman said...

Sharing is caring. Kan kan kan akak ? Huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)