May 2, 2010

1 Mei | bahagia mereka kerana cuti buruh, ku derita kerana double trouble.


konsert double trouble.sesak sungguh.sesak juga hati ini.isk.

(penghargaan gambar di sini)


benci encik M.benci.sedapnya dia bersenang-lenang di langkawi sekarang.dah lah siap tidur memanjang lepastu bangun-bangun silap typing mesej...
encik M: "dah hkn wak?"



hehh, tahu..dia nak cakap dia tidur sedap yang amat sampai tertidak mesej saya untuk tempoh berjam-jam dan mesej silap taip, nak cakap dia baru bangun tidur dan masih mamai-mamai...hehh.



geram.kerana percutian yang telah dirancang beberapa bulan lalu oleh seorang bos, dan tempahan flight yang amat awal, maka 1 mei ini hanya tinggal kenangan sahaja.konsert couble troubleku benar-benar trouble.dan, saya...berputih mata.




lebih geram bila wanie dan encik labu pergi.saya cakap pada encik M tentang tu.dia jawab "ha, awak pergi dengan dorang ye....tiket jangan risaulah..." adakah patut?wanie bersama encik labu...dan saya sorang-sorang.takpelah, biar saya berputih mata dari jauh sambil tengok update dari wanie.hemm....




p/s:geram terubat...sebab encik M dah membeli ole-ole untuk saya..he....(saya tahu mesti dia rindu saya kat sana.hoho.muntah hijau kalau dia baca ni nanti...he)


p/s/s;ketika netry ini ditulis, ku tahu mereka sedang berseronok menikmati fantasi bulan madu...nggee....gigit jari.peminat rock, sila klik blog ni...best wooohh...hanya tentang ROCK.

6 comments:

Sheherazade said...

xmo la sedih sayang,La Tahzan (T_T)

MR.Z said...

minat lagu fantasi bulan madu tu..hehe

pawaka19 said...

kesian2..mesti best konsert tu

soffya cik bulan said...

peri pia,
ye syg...tk sedih..tp frust.hehh

soffya cik bulan said...

mr.z,
blog msh under construction ke?

he...minat sgt3..:)

soffya cik bulan said...

Pawaka19,
ye..dan ku gigit jari di sini..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)