Apr 23, 2010

zaris nellydia spaQ :16 tahun, sudah pergi clubbing?












penghargaan info dan gambar di sini


huhh...16 tahun kan?budak sekolah lagi lah kan?huhh, pengsan le saya kalau ini budak-budak sekolah saya.nk kata fofular, memang lah tak fofular langsung, tapi bila dah ada cerita-cerita macam ni, mungkin boleh lagi fofular, kan?



tahu tak siapa dia ni?dia ni pelakon spaQ yang jadi anak Qistina tu...kalau kamu semua ingat lagi lah..hemm...lagi cerita, lihat pages ini...:)

9 comments:

Aku Fyna said...

tu lah...pic yg ptama tu .. pumpuan yg pakai baju itam tu.. dia blakon cia kamelia katrina kan ??
cehh... tngok dlm drama baik giler ! ingt luar pun elok. tp indah khabar dr rupa.. ish ish ..

sugar2 kapas strawberry said...

huhuhu...16 thn da bole masok pub ke??

penaberkala said...

baca entri smbl tutup2 mata,haha
adoi, teruk2 la budak zaman skang

Peri PiA said...

hurmmm...terkilan

Mak Su said...

iyalah, orang handal, orang fofler, gitew ler... :(

.::WaNiE::. said...

aikk

caner leh lepas masukk tuu

PutraRocker said...

oh!nasik lemak 3!

farra8979 said...

penah jumpe budak ni kt kb mase bulan pose.. cantik...

Anonymous said...

Die tk pegi clubbing la. Tu skadar party je kat Bali. I was in Bali that time, ade ternmpk drg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)