Apr 23, 2010

facebook menjejaskan keputusan peperiksaan?

sumber:google


ye, saya setuju.kenapalah orang obses sangat dengan facebook ni ek...?yelah, tak salah pun nak main benda ni, tapi kalau nak menghadap benda ni 24 jam..mengarut.




paling saya geram, pelajar-pelajar kat sekolah obses sangat dengan benda ni...hari-hari tanya cikgu ada facebook tak?apa emel cikgu?saya cakap takada...:P mereka tak percaya dan saya cakap,,,emmm, carilah, kalau jumpa...:)




lepas tu mereka search.tak jumpa.sebab saya buat nama safia shaharuddin je kan..bukan safiahafsah.tapi last-last mereka jumap juga sebab ada cikgu lain add mereka, dan jumpa pages saya dalam Fb kawan tu.hu,...




siap dia add, dan sound saya...HAHA, CIKGU MENIPU!


ada ke patut...??




p/s:nanti sambung lagi cerita....panjang lagi ni...:)

p/s/s:jangan kamu sesekali anggap student kini macam kamu zaman sekolah dulu, okay?pelajar eklas cerdik ke, tak ke...sama je.dulu pelajar kelas cerdik, skema nak mati...seperti saya.hahahhahha...:P

5 comments:

Hafiz Yusof said...

boleh jadi juga

Sheherazade said...

kena tahu "buku" mana lagi penting untuk dihadap.

kan cikgu..anak murid ada jejak cikgu di fb eh... :|

.::WaNiE::. said...

ko bukak la akaun lain utk studentt

Sesumpah said...

hahaha tapi ada gak tgk mem2 bt stdy grop kt fb ;D

Unknown said...

hahahaha:D ada byk fanpage fesbuk yg berkaitn dgn fesbuk menjejaskan exam ni. hohooo:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)