Apr 27, 2010

bangun.bangun.bangun.ke laut weh.ke laut wehh...!!

salam,


selamat pagi hari yang murni...:) jam sekarang suku pukul 7.dah sembahyang subuh ke belum akak-akak, adik-adik, abang-abang...?eceh, tiba hari ni update paling awal...dan paling sopan pulak.hoho (tapi entry ini tiada kena-mengena dengan lagu Blues terengganu kita Iklim sebenarnya okay?)



emmm, sebelum saya penat berblogjogging, berbblogwalking, berblogshoping dan sambung tidur balik......saya nak tanya kamu satu soalan, kenapa ye bila kita tidur mata kita pejam?dan, kenapa ye....mesti mata tu tutup dua-dua, kenapa tak satu je...dan kenapa juga bila kita tidur mulut kita pun ikut tidur?



wakaka....:D


haha....sila jawab.sila jawab...:P (aik bukan satu soalan dah..tiga dah...hehh)



p/s:entry pembukaan hari selasa yang membangangkan membengangkan...hehh

p/s/s:hari ini..kelas free.petang je ada PJ dua masa.ada sesiapa nak ikut turun padang.....lawan badminton ke, netball ke..??

3 comments:

mindbreaking said...

lama x dengar ayat ni, dulu masa kat skolah kalau nak kkejut pg jerit ayat ni, kelaut weh.....hahaha...

Peri PiA said...

sebab mulut pon dah penat cikgu :P

soffya cik bulan said...

mindbreaking,
aah samalah...ms duk hostel.haha

huhh..:0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)