Feb 22, 2012

What's on your mind ?

As salam ...

Actually, banyak gila benda nak ditulis sampai tak tertulis . akhirnya pesbuk saja tempat bermain kata, berkongsi falsampah, dan meluahkan 'whats on ur mind' ... haha. bkn whats on ur heart kan? jadi, dalam mind takkan sama yang dalam heart. dalam mind ialah apa yang kita fikir, bukan rasa . dan kita boleh berfikir tentang apa sahaja bukan? tidak terbatas oleh ruang, masa dan keadaan . pendek kata, apa sahaja . dan suka hati kita nak fikir apa kan ? sebab takde manusia boleh membaca mind orang lain. waima baik atau buruk benda dalam mind kita tu . atau tentang apa , tentang siapa juga yang ada dalam mind kita, tak ada siapa pun yang tahu, melainkan kita dan Allah . ye dop ? jadi, apa yang kita fikir dalam mind kita boleh dikongsikan, dan yang pastinya tak mesti ia berkaitan dengan diri kita. jadi, kepada warga pesbuk, sila jangan salah sangka ;D


masa sangat singkat . sebab esok nak bangun awal. apapun malam ni saya menulis tanpa edit kot. tak sempat nak fikir banyak dan tekan backspace. so, kalau ada yang tersalah, akan saya perbetulkan dalam entry akan datang .


anyway, saya sebenarnya ada belog baru yang lebih kecil skopnya (tapi beberapa lama tak ngupdate sebab busy sangat2 dengan sekolah) dan ada satu lagi belogshop nak saya bangunkan . mudah-mudahan adalah masa dan ruang untuk saya kendalikan semuanya . sebab, blogshop baru tu akan menjadi perkara penting dalam hidup saya nanti . insyaAllah (:


baiklah, maaf dari saya jika ada yang tersilap tulis. insyaAllah, akan bertemu lagi di lain entry . ;)


P/S; show off yang buruk, biar terbuka yang baik sedikit demi sedikit jika betul niatnya ikhlas ingin mengenali dan menerima sepenuh hati, seadanya ;)

#esok seminar 1Malaysia kat PPD bangsar . moga selamat semuanya sebab tadi dah susah payah gi cari jalan . huhu ;)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)